Werk uren helpdesk
Geplaatst: 02 aug 2012, 17:26
Ik heb men mobieltje verhuist van proximus naar telenet. Tof zou eigenlijk geen invloed mogen hebben op internet he.
Toch wel, ik geraak niet meer op mijn belgacom e-services, ik zit vast in een loop op de e-services van proximus.
Ik kan niet meer aan men e-mails (van belgacom, haast niets. maakt niet veel uit) maar niet meer kunnen zien hoeveel volume ik nog heb is minder prettig.
Dus ik belde deze middag naar 080022800, 5 minuten wachten, verkeerde dienst door geschakeld 8 minuten wachten.
Dame zegt mij dan moet je naar 080022263 bellen, ik bel dan daar maar na.
Krijg berichtje dat ik daar enkel op kan bellen via een belgacom lijn.
Dus ik sluit dan maar een telefoon aan op de belgacom lijn, en daar krijg ik info over hoe ik een e-service account moet aanmaken...
Dus ik bel maar terug naar 080022800, weer 8 minuten wachten. Meisje daar weet me uiteindelijk te vertellen dat ik naar 080022301 moet bellen.
Dus ik bel daar maar naar. 15 minuten aan de telefoon rot muziekje ik moest eventjes weg dus ik haak in.
Kwartier later nog een geprobeerd 30 minuten naar rot muziekje geluisterd. ook maar opgegeven.
En dan probeer ik nog maar eens een keertje en toen kreeg ik leuk te horen dat ze dicht zijn
Hier iemand toevallig een idee hoe ik toch op mijn e-services geraak. vroeger werkte de oude site nog maar die wijst nu gewoon door naar de voor mij niet functionerende e-zooi
Toch wel, ik geraak niet meer op mijn belgacom e-services, ik zit vast in een loop op de e-services van proximus.
Ik kan niet meer aan men e-mails (van belgacom, haast niets. maakt niet veel uit) maar niet meer kunnen zien hoeveel volume ik nog heb is minder prettig.
Dus ik belde deze middag naar 080022800, 5 minuten wachten, verkeerde dienst door geschakeld 8 minuten wachten.
Dame zegt mij dan moet je naar 080022263 bellen, ik bel dan daar maar na.
Krijg berichtje dat ik daar enkel op kan bellen via een belgacom lijn.
Dus ik sluit dan maar een telefoon aan op de belgacom lijn, en daar krijg ik info over hoe ik een e-service account moet aanmaken...

Dus ik bel maar terug naar 080022800, weer 8 minuten wachten. Meisje daar weet me uiteindelijk te vertellen dat ik naar 080022301 moet bellen.
Dus ik bel daar maar naar. 15 minuten aan de telefoon rot muziekje ik moest eventjes weg dus ik haak in.
Kwartier later nog een geprobeerd 30 minuten naar rot muziekje geluisterd. ook maar opgegeven.
En dan probeer ik nog maar eens een keertje en toen kreeg ik leuk te horen dat ze dicht zijn

Hier iemand toevallig een idee hoe ik toch op mijn e-services geraak. vroeger werkte de oude site nog maar die wijst nu gewoon door naar de voor mij niet functionerende e-zooi