CHAP authentification failed
Geplaatst: 28 jun 2012, 04:04
Beste,
Sinds een kleine week heeft BGC mij ook op lijnprofiel 50/6 gezet.
Daarvoor 30/6 en dit heeft jaren tot een stabiele lijn geleid.
Sinds ik nu op 50/6 sta zie ik regelmatig disconnects (maximale connectie tijd is rond de 11u).
In de logs van mijn B-Box2 alsook van mijn DD-wrt router (die een eigen PPPoE sessie opbouwt, net als de B Box) zie ik dat er regelmatig een 'CHAP authentification failure' is.
Op internet gezocht en dit blijkt normaal een fout login/PWD combinatie te zijn?!
Hoe kan dit? Uiteraard is er aan het passwoord en login niets gewijzigd (niet gewijzigd in e services en ook niet gewijzigd in de router/modem).
Voor alle zekerheid heb ik de B Box en de router nogmaals het juiste passwoord ingegeven, maar er blijven van die CHAP failures komen.
Dit is zich beginnen voordoen sinds ik in de paar dagen op die 50/6 sta.
Iemand?
Sinds een kleine week heeft BGC mij ook op lijnprofiel 50/6 gezet.
Daarvoor 30/6 en dit heeft jaren tot een stabiele lijn geleid.
Sinds ik nu op 50/6 sta zie ik regelmatig disconnects (maximale connectie tijd is rond de 11u).
In de logs van mijn B-Box2 alsook van mijn DD-wrt router (die een eigen PPPoE sessie opbouwt, net als de B Box) zie ik dat er regelmatig een 'CHAP authentification failure' is.
Op internet gezocht en dit blijkt normaal een fout login/PWD combinatie te zijn?!
Hoe kan dit? Uiteraard is er aan het passwoord en login niets gewijzigd (niet gewijzigd in e services en ook niet gewijzigd in de router/modem).
Voor alle zekerheid heb ik de B Box en de router nogmaals het juiste passwoord ingegeven, maar er blijven van die CHAP failures komen.
Dit is zich beginnen voordoen sinds ik in de paar dagen op die 50/6 sta.
Iemand?