Pagina 1 van 1
telenet contractvoorwaarden
Geplaatst: 24 jun 2012, 13:04
door dommelgebruiker
Ik heb al meer dan 2 Jaar telefonie van telenet.
Klopt het als ik nu een extra dienst erbij neem: een 2de telefoonlijn,dat ik dan met en contract onbepaalde duur zit voor die 2de telefoonlijn?
dus ik kan deze steeds kosteloos opzeggen?
Groetjes,
Re: telenet contractvoorwaarden
Geplaatst: 24 jun 2012, 13:22
door philippe_d
De nieuwe regeling gaat in vanaf 1 october.
Je zal dus normaal gezien die 2de lijn kosteloos kunnen opzeggen vanaf 1 september (met ingang 1 october) ?
Sedert kort is ook de activatiekost vervallen, als je al tenminste één digitaal product hebt van Telenet. Je betaalt dus géén 50 EUR éénmalige kost voor die 2de lijn.
Re: telenet contractvoorwaarden
Geplaatst: 24 jun 2012, 13:32
door dommelgebruiker
dommelgebruiker schreef:Ik heb al meer dan 2 Jaar telefonie van telenet.
Klopt het als ik nu een extra dienst erbij neem: een 2de telefoonlijn,dat ik dan met en contract onbepaalde duur zit voor die 2de telefoonlijn?
dus ik kan deze steeds kosteloos opzeggen?
Groetjes,
volgens de telenetsite :
Er zijn nieuwe algemene voorwaarden. Deze voorwaarden vervangen de voorwaarden van 1 oktober 2010.
Vanaf wanneer zijn de nieuwe voorwaarden geldig?
Ben je een nieuwe klant of neem je een extra Telenet-dienst? Zodra je klant wordt of een extra dienst neemt.
Ben je een bestaande klant zonder minimumduur voor je contract? Vanaf 30 juli.
http://klantenservice.telenet.be/conten ... an-telenet
er staat ben je een nieuwe klant of neem je een nieuwe dienst dan zijn de nieuwe voorwaarden van toepassing...
een 2de lijn ,is toch een nieuwe dienst of ben ik nu zo mis?
Groetjes,
Re: telenet contractvoorwaarden
Geplaatst: 24 jun 2012, 18:34
door mailracer
Naar aanleiding van de nieuwe telecomwet, die onder meer voorschrijft dat er slechts een opzegvergoeding dient betaald te worden wanneer zij binnen de eerste zes maanden hun contract verbreken
bron : nieuwstopic op userbase homepage.
Ik ga ervan uit dat je het product minimum 6 maanden moet hebben om kosteloos op te zeggen
Re: telenet contractvoorwaarden
Geplaatst: 24 jun 2012, 19:38
door xenne
de telecomwet treedt maar in voege op 1 oktober ek en vermeld idd dat er van verbrekingsvergoeding geen sprake meer kan zijn na zes maanden abo. telenet (en belgacom) gaan echter een stap verder en schaffen de verbrekingsvergoeding compleet af. bij telenet gaat de regeling in op 1 oktober
Re: telenet contractvoorwaarden
Geplaatst: 24 jun 2012, 23:41
door philippe_d
dommelgebruiker schreef: er staat ben je een nieuwe klant of neem je een nieuwe dienst dan zijn de nieuwe voorwaarden van toepassing...
een 2de lijn ,is toch een nieuwe dienst of ben ik nu zo mis?
Nee, je bent niet mis ... maar wat wil je hiermee zeggen ?