Pagina 1 van 1
BBOX2 "Telephone" settings
Geplaatst: 18 jun 2012, 20:48
door Tommymang
Ik heb onlangs een restore to factory settings moeten doen van mijn BBOX2 omdat mijn decoder geen connectie meer kon maken. Maar nadat ik die reset uitgevoerd had zag ik dat de "Telephone" settings van de BBOX2 veranderd waren. Namelijk "voip.belgacom.be" was overal vervangen door "ims.belgacom.be", en de optie SIP Stack Mode stond op NGN stack mode (ervoor op IMS stack mode).
Kan dit een probleem geven, of moet ik me geen zorgen maken dat dit nu op ims staat? En wat is het verschil precies tussen die settings?
Re: BBOX2 "Telephone" settings
Geplaatst: 18 jun 2012, 20:55
door axs
Dat is reeds sinds een hele tijd allemaal aangepast. Ik vermoed dat BGC een nieuw VoIP platform in gebruik heeft genomen.
Re: BBOX2 "Telephone" settings
Geplaatst: 22 jun 2012, 20:29
door Tommymang
Dus welke settings moet ik gebruiken?
Re: BBOX2 "Telephone" settings
Geplaatst: 22 jun 2012, 23:40
door neysje
dat zou geen probleem mogen geven. Na een factory reset worden (als alles goed is), de juiste instellingen automatisch in de modem gezet.
Als alles werkt is het in orde hé
Re: BBOX2 "Telephone" settings
Geplaatst: 23 jun 2012, 09:46
door philippe_d
Tommymang schreef:Dus welke settings moet ik gebruiken?
Als je ons vertelt ....
- a) of je telefonie gebruikt of niet (als je geen telefonie gebruikt, dan zijn de telefonie settings volledig onbelangrijk)
b) welke provider (Belgacom Voip? andere provider ?)
... dan kunnen we je helpen

Re: BBOX2 "Telephone" settings
Geplaatst: 23 jun 2012, 10:12
door axs
Als je BGC VoIP gebruikt mag je de ims.belgacom.be gebruiken.
Re: BBOX2 "Telephone" settings
Geplaatst: 25 jun 2012, 13:50
door Proximus
Beste Tommymang,
indien je Voip van Belgacom hebt, worden deze instellingen inderdaad automatisch naar de modem geladen. De instellingen die er dan instaan, zouden correct moeten zijn. In principe zou dit via IMS moeten zijn (dus ims.belgacom.be).
Mvg
Eva van Belgacom