Pagina 1 van 1

Verkeerd nummer

Geplaatst: 16 jun 2012, 18:11
door powerload
Ik heb een overdracht aangevraag van mobile vickings naar generation connect, nu was ik na 2 dagen nog niet overgezet en nu zie ik dat het tel. nummer niet klopt op mijn factuur :oops: .
In de belgacom shop zijden ze dat dit niet meer veranderd kan worden en dat ik mijn bestelling online moet laten annuleren.
krijg ik dan mijn geld teruggestort en zoja worden er kosten afgehouden.

gr. kenny

Re: Verkeerd nummer

Geplaatst: 16 jun 2012, 18:26
door redman
Je krijgt geen facturen bij generation-connect en op de aansluitingsbrief staat het nummer niet.

Blijkbaar is de nummer overdracht niet gebeurd, dus je mobile vikings sim kaart moet nog altijd werken.

Annuleren en ik zou een bericht sturen naar eva hier op het forum om te zorgen dat je je geld terug krijgt.

Re: Verkeerd nummer

Geplaatst: 16 jun 2012, 18:31
door powerload
nee idd een factuur niet wel een aanvraag tot overdracht papier, ik zal eens een bericht sturen naar eva.

Re: Verkeerd nummer

Geplaatst: 16 jun 2012, 18:59
door redman
Ik heb dat papier nooit ingevuld en toch is mijn nummeroverdracht gelukt.
Het zal eerder liggen aan dat extern bedrijf dat alles regelt.

Re: Verkeerd nummer

Geplaatst: 16 jun 2012, 19:08
door powerload
Dat papier is een kopie van het overdrachtformulier dat belgacom heeft ingevuld. De fout ligt namelijk bij mij, ik had mijn gsm-nummer klakkeloos van het info scherm in android overtypd. Nu zie ik dat dat nummer totaal anders is dan mijn echte nummer(bug in android??) :bang: .

Re: Verkeerd nummer

Geplaatst: 17 jun 2012, 22:45
door LPS
Neen, je hebt je nummer wsl al ooit geporteerd. Toen was dat nummer aan die sim oorspronkelijk gekoppeld. Maar ze hebben dan jouw nummer aan die simkaart 'geplakt'.

Re: Verkeerd nummer

Geplaatst: 18 jun 2012, 16:40
door powerload
LPS schreef:Neen, je hebt je nummer wsl al ooit geporteerd. Toen was dat nummer aan die sim oorspronkelijk gekoppeld. Maar ze hebben dan jouw nummer aan die simkaart 'geplakt'.
Dat weet ik dan ook weeral. Het probleem heeft zich btw ondertussen vanzelf opgelost zonder dat ik een nieuwe sim moest aanvragen :beerchug: .