Fors meer klachten over Mobistar en Telenet
Geplaatst: 14 jun 2012, 13:00
De investeringen in de klantendiensten van Mobistar en Telenet werpen niet de verwachte vruchten af. Over die operators kwamen in 2011 flink meer klachten binnen bij de Ombudsdienst.
In 2011 was de telecomsector in de ban van de klantentevredenheid. Het televisieprogramma Basta! stak begin vorig jaar op treffende wijze de draak met de klantenservice van Mobistar. En het Radio 1-programma Peeters & Pichalklaagde met hun ‘Neem ’s Op’-campagne de lange wachttijden bij de klantendiensten van operatoren aan. Dat leidde uiteindelijk tot een ‘charter voor klantvriendelijkheid’ dat in juni door heel wat grote bedrijven ondertekend werd.
Bron: http://www.standaard.be/mobilia/cnt/DMF ... 3_00183436
In 2011 was de telecomsector in de ban van de klantentevredenheid. Het televisieprogramma Basta! stak begin vorig jaar op treffende wijze de draak met de klantenservice van Mobistar. En het Radio 1-programma Peeters & Pichalklaagde met hun ‘Neem ’s Op’-campagne de lange wachttijden bij de klantendiensten van operatoren aan. Dat leidde uiteindelijk tot een ‘charter voor klantvriendelijkheid’ dat in juni door heel wat grote bedrijven ondertekend werd.
Bron: http://www.standaard.be/mobilia/cnt/DMF ... 3_00183436