Pagina 1 van 1

probleem technische dienst

Geplaatst: 13 jun 2012, 12:54
door FredKaren
Goedemiddag

Sinds 25 april ben ik gebruiker van Belgacom. Ik heb een pack met internet, tv en telefonie.
Helaas is het niet mogelijk om meerdere opties tegelijk aan te zetten waar je gebruik van wil maken bij Belgacom.

Ik heb reeds Happy time XL geactiveerd gekregen via e services. Helaas is het daar misgelopen want mijn account blijft nu technisch gelocked.
Na meerdere malen contact met Belgacom blijkt het nu nog steeds niet in orde.

Helaas moet mijn account bij Belgacom wel technisch ok zijn wanneer ik bvb ken je beller wil activeren.

Zijn er nog mensen die ervaring hebben met die e service of kan iemand van Belgacom hier op de site mij verder helpen?

Alvast bedankt.

Re: probleem technische dienst

Geplaatst: 13 jun 2012, 14:56
door Petervanakelyen
Stuur eens een DM naar Eva_van_Belgacom, die kan je normaal wel verder helpen.

Re: probleem technische dienst

Geplaatst: 13 jun 2012, 16:52
door Proximus
Beste FredKaren,


Is het mogelijk om mij via privébericht uw klantgegevens te bezorgen(klantnr, naam, login, e-mailadres, gsmnr)?

Dan kan ik uw dossier eens opvragen.



Met vriendelijke groeten,

Eva