Pagina 1 van 1
2de adres
Geplaatst: 26 mei 2012, 07:15
door iceke
Op adres 1 heb ik enkel digitale tv van telenet...
Op adres 2 vraag ik gisteren enkel internet aan...
Vandaag krijg ik via mail een aankoopbevestiging : - Basic Shake: Internet & Digitale tv
Klopt dit ? ik heb de aanvraag gedaan op de zelfde naam natuurlijk, maar heb helemaal niet gevraagd om op hetzelfde adres te factureren
Re: 2de adres
Geplaatst: 26 mei 2012, 09:15
door a3ke
Als je 2 verschillende adressen uiteindelijk maar verschillen van aansluiting en niet van oorsprong kan je eraan zijn voor de moeite
Specifier je adressen dan even (fictieve uiteraard) , verander wat eraan maar niet teveel
Zijn het bvb bussen die enkel verschillen zal je vaak 1 NIU etc toegewezen krijgen ipv 2
Re: 2de adres
Geplaatst: 26 mei 2012, 09:40
door Dima_2005
Je had 'nieuwe klant" moeten selecteren... (of vragen)
Re: 2de adres
Geplaatst: 26 mei 2012, 10:02
door iceke
Heb ik gedaan hoor(nieuwe klant).. ze hebben me wel een paar uur na de aanvraag opgebeld om te vragen of het adres juist was..
Het zijn effectief 2 verschillende adressen, gewone residentiele woningen, dus daar kan in principe niks vout lopen.
Re: 2de adres
Geplaatst: 26 mei 2012, 11:20
door MarkDM
Bij mij is dat goed: 2 leveringsadressen, 1 factuur. Beide aansluitingen staan apart op de factuur, met adres.
Re: 2de adres
Geplaatst: 26 mei 2012, 14:48
door iceke
het juiste adres staat in ieder geval niet in die pdf..ttz, er staat enkel een facturatie adres bij
Re: 2de adres
Geplaatst: 26 mei 2012, 18:20
door jantje81
In tegenstelling tot wat hier gezegd wordt is het niet de bedoeling dat je een nieuw klantnummer krijgt. Je klantnummer hoort bij jou als persoon (en je ID-kaartnummer). Men moet gewoon een nieuw adres toevoegen aan je klantnummer en daarop het nieuwe product registreren. Die procedure is nogal omslachtig en foutgevoelig in het bestellingensysteem van Telenet, dus ik zou even bellen om het te laten rechtzetten.
Een shake waarvan de producten verspreid zijn over meerdere adressen is voor zover ik weet niet mogelijk.
Re: 2de adres
Geplaatst: 26 mei 2012, 21:59
door iceke
Dan hebben ze duidelijk een foutje gemaakt....
Re: 2de adres
Geplaatst: 30 mei 2012, 09:54
door Telenet
iceke,
Ik zoek dit graag voor je uit. Kun je mij in een PB je klantgegevens bezorgen?
Re: 2de adres
Geplaatst: 30 mei 2012, 10:40
door iceke
Ik heb gisteren naar de helpdesk gebeld, het is ondertussen in orde. (ttz, ze hebben er natuurlijk weer eens een comfort installatie bijgelapt aan 75€)