Pagina 1 van 1
Pack unlimited opzeggen: hoe ?
Geplaatst: 30 apr 2012, 10:43
door devastator
Hoi,
Heeft er iemand hier het volume pack unlimited al ooit opgezegd ?
Via e-services lukt het me niet, en de helpdesk stuurt me naar een belgacom winkel om dit te deactiveren...
Dat kan toch niet de bedoeling zijn lijkt me ?
Gr,
Deva
Re: Pack unlimited opzeggen: hoe ?
Geplaatst: 30 apr 2012, 10:45
door xenne
normaal zou dat moeten gaan via 0800 22 800, misschien verkeerde dame/heer aan de lijn gehad (iemand die er niet veel zin in had op brugdag)
Re: Pack unlimited opzeggen: hoe ?
Geplaatst: 03 mei 2012, 14:28
door Proximus
Beste devastator,
Dit kan uiteraard ook via onze klantendienst op het gratis nummer 0800 22 800 (dus niet de technische dienst kiezen).
Met vriendelijke groeten,
Eva
Re: Pack unlimited opzeggen: hoe ?
Geplaatst: 03 mei 2012, 14:38
door iceke
@eva, is er ergens een schema'ke te vinden van jullie telefoonsysteem (ik zit nl. altijd bij de verkeerde dienst)
Het zou heel leuk zijn moesten we dit kunnen verkrijgen voor de infobase...
Re: Pack unlimited opzeggen: hoe ?
Geplaatst: 03 mei 2012, 15:07
door devastator
Hoi Eva,
Ik had idd naar dat nummer gebeld.
Hoe dan ook in de winkel konden ze mij ook niet helpen, want blijkbaar was mijn migratie (van internet favorite naar pack met TV) nog niet afgerond. Hierdoor konden ze de pack unlimited niet opzeggen (wat dus betekent dat ik deze maand 7.5 euro teveel betaal

)
Om dezelfde reden werkt TV overal ook nog steeds niet, terwijl ik al sinds vorige woensdag belgacom tv heb...
Gr,
Deva
Re: Pack unlimited opzeggen: hoe ?
Geplaatst: 07 mei 2012, 08:39
door Proximus
Beste iceke,
Er is geen overzicht van ons telefoonschema.
Wij hebben dit onlangs wel vereenvoudigd.
Beste devastator,
Helaas moeten wij ook wachten op de doorstroming van de migratie.
U mag altijd uw gegevens via privé-bericht doorsturen zodat ik dit even kan bekijken.
Met vriendelijke groeten,
Eva