Geen verbinding met Siemens Gigaset
Geplaatst: 27 apr 2012, 11:57
Dag Allemaal
een tijdje geleden heb ik dankzij jullie de stap van klassieke naar VOIP-telefonie gewaagd. Op aanraden van dit forum heb ik een Siemens Gigaset C610Ip aangekocht en een account bij OVH.com gemaakt.
Alles werkt nog steeds ok, maar nu wilde ik naast mijn account bij ovh voor bellen naar vaste lijnen ook een account van internetcalls.com toevoegen om naar mobiele nummers te bellen. Account aangemaakt, credits gekocht en dan wilde ik alles ingeven in mijn Siemens Gigaset.
Om dit te doen moet je surfen naar http://www.gigaset-config.com/myDevice/ en daar zit net het probleem. Hoewel het bij OVH een paar maanden geleden wel lukte krijg ik nu steeds de melding dat 'Er geen apparaat herkend is'.
Ik heb al mijn toestellen (belgacom bbox, de voip box, mijn laptop) opnieuw opgestart, maar niets lijkt te helpen. Ook al geprobeerd in verschillende os (linux, windows) en met verschillende browsers (Chrome, IE, Firefox). Niets lijkt te werken.
Iemand raad?
oh ja, ingeven via de setup wizard van het toestel zelf lukt me ook niet (je kan daar alleen maar kiezen uit een paar voorgeprogrammeerde providers. Internetcalls.com staat er niet bij)...
Bedankt voor de hulp.
niels
een tijdje geleden heb ik dankzij jullie de stap van klassieke naar VOIP-telefonie gewaagd. Op aanraden van dit forum heb ik een Siemens Gigaset C610Ip aangekocht en een account bij OVH.com gemaakt.
Alles werkt nog steeds ok, maar nu wilde ik naast mijn account bij ovh voor bellen naar vaste lijnen ook een account van internetcalls.com toevoegen om naar mobiele nummers te bellen. Account aangemaakt, credits gekocht en dan wilde ik alles ingeven in mijn Siemens Gigaset.
Om dit te doen moet je surfen naar http://www.gigaset-config.com/myDevice/ en daar zit net het probleem. Hoewel het bij OVH een paar maanden geleden wel lukte krijg ik nu steeds de melding dat 'Er geen apparaat herkend is'.
Ik heb al mijn toestellen (belgacom bbox, de voip box, mijn laptop) opnieuw opgestart, maar niets lijkt te helpen. Ook al geprobeerd in verschillende os (linux, windows) en met verschillende browsers (Chrome, IE, Firefox). Niets lijkt te werken.
Iemand raad?
oh ja, ingeven via de setup wizard van het toestel zelf lukt me ook niet (je kan daar alleen maar kiezen uit een paar voorgeprogrammeerde providers. Internetcalls.com staat er niet bij)...
Bedankt voor de hulp.
niels