snelle oplossing- tevreden klant
Geplaatst: 30 maa 2012, 15:11
Onder het motto, het mag ook gezegd worden als het goed is,
Mijn broer heeft een cityconnect (11,95 euro/maand ding) in Leuven, gisteren gemerkt dat er geen internet was, deze morgen naar daar, modem herstart, maar nog geen connectie.
Om 8:25 mailtje naar helpdesk [email protected] met de vraag of ze is konden kijken naar dit probleem , en ook of ze is konden kijken naar de city connect snelheid die door één of andere reden naar beneden was gegaan de laatste maanden...
Na een uurtje terug een mail met de vraag om is te testen en dat ze enkele aanpassingen hadden gedaan, en ja hoor,
verbinding weer ok, met profiel +/- 16/2 ipv +/- 8/1
dus voor de prijs van 12€ / maand vind ik deze service uitstekend!
Mijn broer heeft een cityconnect (11,95 euro/maand ding) in Leuven, gisteren gemerkt dat er geen internet was, deze morgen naar daar, modem herstart, maar nog geen connectie.
Om 8:25 mailtje naar helpdesk [email protected] met de vraag of ze is konden kijken naar dit probleem , en ook of ze is konden kijken naar de city connect snelheid die door één of andere reden naar beneden was gegaan de laatste maanden...
Na een uurtje terug een mail met de vraag om is te testen en dat ze enkele aanpassingen hadden gedaan, en ja hoor,
verbinding weer ok, met profiel +/- 16/2 ipv +/- 8/1
dus voor de prijs van 12€ / maand vind ik deze service uitstekend!