weepee nr overdracht (derden)
Geplaatst: 18 feb 2012, 20:16
Via de klantentool van weepee kun je een nieuw nummer aanvragen (er is reeds een nummer geporteerd voor eigen gebruik).
Kun je een 2e nummer porteren voor een familielid of heb je daarvoor een nieuwe account nodig ?
Indien ja, dan heb ik volgende vragen:
Kun je een 2e nummer porteren voor een familielid of heb je daarvoor een nieuwe account nodig ?
Indien ja, dan heb ik volgende vragen:
De ondergetekende titularis van de bovenvermelde nummers geeft de toestemming om deze
nummers over te dragen. Deze toelating tot overdracht impliceert dat de titularis het contract met
de donor operator opzegt voor de telefoondienst die met de overgedragen nummers overeenkomt.
Naam titularis/venootschap: Familielid of eigen naam?
Installatieadres: adres Familielid
Klantnummer bij huidige operator: nummer Familielid
Naam ondertekenaar (in drukletters): Familielid of eigen naam?
* De klant verklaart ...
Handtekening: Van Familielid of eigen naam?
Dit document is 3 maanden geldig vanaf de datum van ondertekening