Pagina 1 van 1

Al 3-4 Maanden geen activatie..

Geplaatst: 13 feb 2012, 19:00
door Tiptronic
Ik had eind november cityconnect lite besteld en betaald voor een jaar. Ik heb zelfs geen activatiedatum gekregen. Als ik bel zeggen ze dat ze geen datum kunnen geven en als je blijft vragen, geven ze u gewoon een valse datum. Ik heb mijn geld teruggevraagd en dat geven ze ook niet terug. Dus ik sta hier nu zonder internet, -geld voor abonnement -telefoonfactuur voor alle gesprekken naar dommel.

Dit is puur oplichterij en onaanvaarbaar.

Welke opties zijn er om ze aan te geven voor oplichting?

Re: Al 3-4 Maanden geen activatie..

Geplaatst: 13 feb 2012, 19:21
door Goztow
Check eens de tutorial hieromtrent in het tutorial forum.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Al 3-4 Maanden geen activatie..

Geplaatst: 13 feb 2012, 19:27
door rmag
Wat een triest verhaal

Re: Al 3-4 Maanden geen activatie..

Geplaatst: 13 feb 2012, 19:28
door on4bam
Begin met een aangetekende brief te sturen waarin je Dommel een "redelijke termijn" geeft om je aan te sluiten (bv. 10 werkdagen). Je kan ze daarna in gebreke stellen en elders internet bestellen. Je geld van Dommel terugkrijgen zal een ander paar mouwen worden denk ik.

Ik zou alvast niet te veel geduld meer hebben met hen en er spoed achter zetten.