Pagina 1 van 1

Electrische tandenborstel

Geplaatst: 27 dec 2011, 12:18
door ubremoved_539
Eigenlijk gaat het niet over het product op zich... maar de kortingsactie.

Je kent die dingen wel waar je kassa tickets ed. moet opsturen, wel ook in dit geval al maakte de brochure melding van een online afhandeling. Aangezien dit natuurlijk heel wat handiger is dan kassa tickets en barcodes uitknippen dan maar meteen naar de website... actie selecteren (een rode melding terwijl er wel acties voldoen - verwarrend), account aanmaken (tja, men stopt je graag in een database), winkel selecteren... en hopla.

En dan, surprise.... je krijgt een document dat je moet PRINTEN, per post OPSTUREN, voorzien van je UITGEKNIPTE barcode en een COPIE van je factuur :bang: :bang: :bang:

Re: Electrische tandenborstel

Geplaatst: 27 dec 2011, 13:48
door Goztow
:angel: :angel: :angel:

Re: Electrische tandenborstel

Geplaatst: 27 dec 2011, 14:10
door Fireblade
Da's spelen op zeker, maar vooral met de klant zijn voeten..

Re: Electrische tandenborstel

Geplaatst: 27 dec 2011, 14:18
door Muziekbos
r2504 schreef: En dan, surprise.... je krijgt een document dat je moet PRINTEN, per post OPSTUREN, voorzien van je UITGEKNIPTE barcode en een COPIE van je factuur :bang: :bang: :bang:
Eigenlijk hoopt de fabrikant dat die korting de klant overhaalt om het product aan te kopen en hoopt dan ook dat diezelfde klant eindelijk thuis gekomen, het te omslachtig vindt om deze procedure uit te voeren en dan men afhaakt. EƩnmaal thuis zijn er dan zoveel andere zaken die je aandacht vergen (uitproberen product, kinderen, koken, de was doen, met de wagen naar de garage, ....) waardoor de korting en de procedure op de achtergrond verdwijnt ... en ra ra ra kassa kassa voor de fabrikant (hebben een goede naam opgebouwd door de belofte van de korting en de klant zal hier geen spel meer over maken want het is de eigen fout dat men dan de korting niet heeft aangevraagd).

Re: Electrische tandenborstel

Geplaatst: 27 dec 2011, 19:23
door iceke
De fabrikanten doen voor 99% van hun cashback acties beroep op externe firma's, zo hoeven ze zelf geen logistiek personeel in te zetten om al die toestellen of crediet naar hun klanten te laten vloeien. Fabrikant tevreden, groothandel tevreden, doorverkoper tevreden.
De klant betaald 1 postzegel & verliest hier 1O minuten mee, barcode uitknippen, formulier invullen, copieke maken en opsturen.