Pagina 1 van 1

Contractbreuk wegens technishe storing???

Geplaatst: 09 dec 2011, 23:13
door q-tec
Sinds 02/2010 een fav lijn zonder vaste lijn + bgtv ok, begin van deze maand een opzeg verstuurd wegens verhuis (inwonen bij iemand anders)
Dit is me vandaag vertelt doordat ze "per ongeluk" alles vandaag al hadden afgesloten.
belgacoms.png
stuk vd Factuur
(61.83 KiB) Nog niet gedownload
Rond die periode hebben we een defecte decoder gehad...gaan omwisselen voor een werkend exemplaar wat blijkt?? Ze hebben er dan maar een jaar contractverlenging bij gelapt :bang: [mag dit eigenlijk wel aha een technisch defect =>jaarke bij]

Met de €4.96 geen probleem mee wat kan die €5 mij schelen maar €149 voor een decoder gaat er wel over hoor! in zo een geval breng je toch gewoon de decoder terug naar een shop en problem soved?
Dat was zelfs de procedure van een telefoon die mijn grootmoeder al 20 jaar huurde gewoon terugbrengen....



***had ik het geweten gewoon de opzegdatum op 08/01/2012 gezet ipv 25/12/2011....ik wist dat er niks gewijzigd=geen verlenging) was buiten paar technische defecten die trouwens de schuld van belgacom waren!

Re: Contractbreuk wegens technishe storing???

Geplaatst: 10 dec 2011, 01:01
door Devilzown
Als je die binnenlevert zal dat bedrag wel wegvallen hoor.
Facturatie verloopt automatisch en da loopt geregeld mis mor correcties doen ze niet moeilijk over.

Re: Contractbreuk wegens technishe storing???

Geplaatst: 10 dec 2011, 16:38
door q-tec
Ja dat hoop ik toch!

Maat een contractverlenging omdat je decoder defect is en je een nieuwe gaat oppikken gaat mij een paar bruggen te ver!!!!
Waar staat ergens op papier wanneer ze je contract verlengen?

Re: Contractbreuk wegens technishe storing???

Geplaatst: 10 dec 2011, 16:51
door xenne
eerste keer dat ik dit zie.... hebben ze zich laten inspireren door telenet, daar is het effectief zo

Re: Contractbreuk wegens technishe storing???

Geplaatst: 10 dec 2011, 17:15
door Devilzown
q-tec schreef:Ja dat hoop ik toch!

Maat een contractverlenging omdat je decoder defect is en je een nieuwe gaat oppikken gaat mij een paar bruggen te ver!!!!
Waar staat ergens op papier wanneer ze je contract verlengen?
Decoder vervangen is geen reden voor een nieuw contract, zal een vergissing zijn of door iets anders komen.
Ga best even langs een winkel dan kan je het persoonlijk uitleggen & de nodige papieren voorleggen eventueel.
Is makkelijker dan het proberen via de telefoon te regelen, als je decoder teruggeeft zie wel dat je zeker een bewijs meekrijgt.

Re: Contractbreuk wegens technishe storing???

Geplaatst: 09 jan 2012, 01:10
door q-tec
Ik ga nu geen nieuw topic openen maar moet je je bbox1 terug binnengeven of is die nu mijn eigendom?
(abbo is gestart 02/2009) en beeindigd 9/1/2012

Re: Contractbreuk wegens technishe storing???

Geplaatst: 09 jan 2012, 19:53
door Devilzown
Mag je houden, die bruikleen is maar pas vanaf 2011 iirc.