Ik heb me net een nieuwe gigaset C610 IP aangeschaft en merk het volgende probleem: Waar ik bij m'n andere gigasets gewoon '# + lijnnummer' (bv. #2) als suffix kon gebruiken werkt dit niet meer bij de C610. Enkel '#9' voor gigaset.net werkt nog.
Iemand een idee of deze functionaliteit gewijzigd is ?
Gigaset C610 IP Lijn suffix
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer
Ja deze is gewijzigd.
Nu dien je vooraf aan te geven met welke account je wenst uit te bellen.
Nu dien je vooraf aan te geven met welke account je wenst uit te bellen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer
Een voorbeeld in volgende pdf: http://www.callvoip.nl/cvtsupport/callv ... iemens.pdf pagina 6 bovenaan.
Met de nieuwe generatie is deze functionaliteit veranderd.
Met de nieuwe generatie is deze functionaliteit veranderd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2511
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
- Locatie: Herent
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 223 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Bedankt, dit had ik reeds gevonden maar is zeer omslachtig. De handset springt direct in speaker mode en het duurt een hele tijd voodat het gesprek opgezet wordt. Ik verkies de oude methode 

Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus