faxnummer scarlet
Geplaatst: 30 sep 2011, 11:07
Ik heb zaterdag een bestelling geplaatst bij Scarlet voor VDSL2 omdat Belgacom geen poorten vrijheeft voor ADSL2+ in mijn wijk (op de LDC) in Kessel-Lo en ik +4km van de centrale woon.
Na enkele telefoontjes bleek dat ik een schuld zou hebben bij een Belgacom partner (scarlet, Belgacom, Skynet of Proxi). Dit is niet zo en ik heb dan ook geprobeerd om een bewijs hiervan (print screen van e-invoices van Belgacom) door te faxen naar Scarletop 02/27152727 vanaf twee faxapparaten (twee nummers) maar ik kreeg een error op verschillende data (fax: busy (fail). Heeft iemand de ervaring dat die faxen wel aankomen of krijgt iemand dezelfde error?
Ik heb inmiddels een mail verstuurd maar dat kan misschien nog wel een tijdje duren. Als ik geen bevestiging krijg van Scarlet wil ik wel de bestelling binnen de wettelijke termijn van 14 dagen kunnen annuleren.
Vreemd trouwens dat Scarlet geen e-mails stuurt ter bevestiging van je bestelling en blijkbaar zelf niet kan checken of je kredietwaardig bent. Dat moet Belgacom doen die dan zeggen 'Scarlet zou dit moeten doen' en ondertussen kan ik weer een week langer wachten op internet, vreemde samenwerking binnen de Belgacom Group
Thanks
Na enkele telefoontjes bleek dat ik een schuld zou hebben bij een Belgacom partner (scarlet, Belgacom, Skynet of Proxi). Dit is niet zo en ik heb dan ook geprobeerd om een bewijs hiervan (print screen van e-invoices van Belgacom) door te faxen naar Scarletop 02/27152727 vanaf twee faxapparaten (twee nummers) maar ik kreeg een error op verschillende data (fax: busy (fail). Heeft iemand de ervaring dat die faxen wel aankomen of krijgt iemand dezelfde error?
Ik heb inmiddels een mail verstuurd maar dat kan misschien nog wel een tijdje duren. Als ik geen bevestiging krijg van Scarlet wil ik wel de bestelling binnen de wettelijke termijn van 14 dagen kunnen annuleren.
Vreemd trouwens dat Scarlet geen e-mails stuurt ter bevestiging van je bestelling en blijkbaar zelf niet kan checken of je kredietwaardig bent. Dat moet Belgacom doen die dan zeggen 'Scarlet zou dit moeten doen' en ondertussen kan ik weer een week langer wachten op internet, vreemde samenwerking binnen de Belgacom Group
Thanks