Probleem pay en go kaart
Geplaatst: 02 sep 2011, 18:26
Begin juli worden zowel ikzelf als mijn zoon pay en go. Beiden regelen we de overdracht via internet.
De promo toen was 50% korting op uw gesprekken en sms's gedurende 6 maanden. (hiemee is geen enkel probleem)
De promo om online te bestellen was 6x5 euro. (dit blijkt een serieus probleem)
Wij herladen beiden op 05/07 met 15 euro. Ik krijg te online promo van 5 euro niet, mijn zoon wel.
Wij herladen beiden op 04/08, ik met 10 euro, mijn zoon met 15 euro. Beiden krijgen we de promo niet. Ik bel naar de helpdesk en krijg uiteindelijk de 5 euro.
Ik herlaad nogmaals op 06/08 met 15 euro en krijg de promo wel.
Wij herladen beiden op 01/09 en krijgen opnieuw de promo niet.
Mijn zoon belt de helpdesk gisterenavond. Ja meneer u zult moeten terugbellen morgen tussen 8 en 18 uur.
Wij bellen over de middag vandaag allebei naar de helpdesk. Ik leg de situatie uit, de helpdeskmedewerkster luistert naar mijn probleem, en zet mij even in de wacht. En plots is het minutenlang angstvallend stil aan de andere kant. Bij mijn zoon wordt het gesprek gewoon afgebroken. Wij geven niet op en bellen opnieuw.
Ik krijg plots te horen dat ik de promo maar zal krijgen na 24 uur. Als ik de dame erop wijs dat mijn herlaadbeurt van 05/07 toch al bijna twee maand geleden is, wordt het plots stil aan de andere kant van de lijn en ... ik word weer in de wacht gezet. Na enkele minuten komt de dame terug en verzekerd mij dat alles in orde zal komen.
Mijn zoon krijgt te horen dat er een informaticaprobleem is en dat hij deze avond maar eens moet terugbellen. Wij geven nog niet op.
Mijn zoon belt vanop het werk. (computerwinkel en proximuspartner) Na ongeveer 50 minuten en talloze keren zijn verhaal te moeten overdoen is er opeens een oplossing.
Wacht 15 minuten, zet uw gsm af en terug op, toets #120# en uw probleem zal opgelost zijn. Niet dus.
De helpdesk is blijkbaar enkel heel vindingrijk met het uitvinden van smoesen om zo vlug mogelijk van ons geklaag af te zijn.
Pas op alles is zowel van ons als van de proximusmedewerkers uiterst vriendelijk verlopen. Maar zij kunnen het probleem blijkbaar niet oplossen.
Zal dan maar weer een klacht moeten overmaken aan de ombudsman telecom zeker.
De promo toen was 50% korting op uw gesprekken en sms's gedurende 6 maanden. (hiemee is geen enkel probleem)
De promo om online te bestellen was 6x5 euro. (dit blijkt een serieus probleem)
Wij herladen beiden op 05/07 met 15 euro. Ik krijg te online promo van 5 euro niet, mijn zoon wel.
Wij herladen beiden op 04/08, ik met 10 euro, mijn zoon met 15 euro. Beiden krijgen we de promo niet. Ik bel naar de helpdesk en krijg uiteindelijk de 5 euro.
Ik herlaad nogmaals op 06/08 met 15 euro en krijg de promo wel.
Wij herladen beiden op 01/09 en krijgen opnieuw de promo niet.
Mijn zoon belt de helpdesk gisterenavond. Ja meneer u zult moeten terugbellen morgen tussen 8 en 18 uur.
Wij bellen over de middag vandaag allebei naar de helpdesk. Ik leg de situatie uit, de helpdeskmedewerkster luistert naar mijn probleem, en zet mij even in de wacht. En plots is het minutenlang angstvallend stil aan de andere kant. Bij mijn zoon wordt het gesprek gewoon afgebroken. Wij geven niet op en bellen opnieuw.
Ik krijg plots te horen dat ik de promo maar zal krijgen na 24 uur. Als ik de dame erop wijs dat mijn herlaadbeurt van 05/07 toch al bijna twee maand geleden is, wordt het plots stil aan de andere kant van de lijn en ... ik word weer in de wacht gezet. Na enkele minuten komt de dame terug en verzekerd mij dat alles in orde zal komen.
Mijn zoon krijgt te horen dat er een informaticaprobleem is en dat hij deze avond maar eens moet terugbellen. Wij geven nog niet op.
Mijn zoon belt vanop het werk. (computerwinkel en proximuspartner) Na ongeveer 50 minuten en talloze keren zijn verhaal te moeten overdoen is er opeens een oplossing.
Wacht 15 minuten, zet uw gsm af en terug op, toets #120# en uw probleem zal opgelost zijn. Niet dus.
De helpdesk is blijkbaar enkel heel vindingrijk met het uitvinden van smoesen om zo vlug mogelijk van ons geklaag af te zijn.
Pas op alles is zowel van ons als van de proximusmedewerkers uiterst vriendelijk verlopen. Maar zij kunnen het probleem blijkbaar niet oplossen.
Zal dan maar weer een klacht moeten overmaken aan de ombudsman telecom zeker.