Pagina 1 van 1

Opzeggen Telenet

Geplaatst: 23 aug 2011, 11:59
door Polleke.be
Hoi allemaal,

Sinds 6 januari 2011 heb ik een Fibernet Shake bij Telenet.
Omdat ik op 1 november naar het buitenland verhuis heb ik mijn contract al aangetekend opgezegd per die datum.
Is er nog iets anders wat ik moet doen, of waar ik eventueel tegenaan zou kunnen lopen?
Wat moet er met de digicorder/modem gebeuren?

Groetjes

Re: Opzeggen Telenet

Geplaatst: 23 aug 2011, 12:04
door byter
De modem/NIU mag je gewoon laten. De HD Digicorder (elke decoder die je huurt) zal na de opzeg moeten ingeleverd worden bij een Telenet Center in je buurt.
Als je trouwens een bewijs hebt bijgedaan dat je naar buitenland gaat zal er ook geen opzegvergoeding zijn (als je nog minder dan één jaar klant was bijvoorbeeld).

Re: Opzeggen Telenet

Geplaatst: 23 aug 2011, 12:07
door Polleke.be
Hartelijk dank voor je antwoord.
Voorlopig heb ik nog geen bewijs dat ik ga verhuizen naar het buitenland, een bewijs van uitschrijving uit de gemeente krijg ik pas eind oktober.
De Digicorder moet echt per se naar een Telenet Center, niet naar een Telenet Verdeler?

Re: Opzeggen Telenet

Geplaatst: 23 aug 2011, 12:24
door Telenet
Polleke.be,

Zodra je jouw abonnement hebt opgezegd krijg je van ons een brief thuis over het terugbrengen van de HD Digicorder.
In deze brief zal het adres staan waar je deze kan terugbrengen.

Mocht het Center niet uitkomen voor jou kun je altijd even contact met ons opnemen en dan kunnen we kijken voor alternatieve Center's of eventueel een verdeler.

Charlotte

Re: Opzeggen Telenet

Geplaatst: 24 aug 2011, 09:06
door Polleke.be
Beste Charlote,

Dank voor je antwoord.
Mijn abonnement is op 4 augustus aangetekend opgezegd, maar voorlopig heb ik nog geen antwoord ontvangen.
Mocht er nog iets zijn dan neem ik contact met jullie op.

Re: Opzeggen Telenet

Geplaatst: 25 aug 2011, 01:47
door WimmiW
@ Charlotte,

excuseer mij maar heb U net een pm gestuurd voor het volgende:

Ik heb al enkele malen gebeld naar de Telenet administratieve dienst omdat ik nog steeds op smartshake+ zit, dus 30 Mbps en 50GB volume + Telefonie, en ik graag wil overstappen naar Fibernet internet maar zonder digitaal TV aanbod , vermits ik dan ook nog eens een kabelabonemment aan mijn been heb.

Dit kan niet meer volgens de administratieve dienst zonder een TV abonnement erbij te nemen.

Ik zal dus geen andere keus hebben dan mijn smartshake+ op te zeggen.

Mijn vraag was nu: kan en mag ik dit doen door een fax te sturen naar 015/67 67 67 of 015/333 999, gezien fax ook gezien wordt als aangetekend schrijven ?

In pm vindt U ook mijn klantnummer.

Groeten.