Pagina 1 van 1
Dank u, Scarlet
Geplaatst: 26 jul 2011, 15:28
door yuan_lee86
na lange tijd van problemen met de VDSL2-lijn, heeft Scarlet gisteren (na een telefoongesprek) een poging gedaan om de lijn eens te pushen met het volgende resultaat:
voor :
na:
kwestie van "als het goed is moet het ook gemeld worden".
dus hierbij:
dank u, Scarlet
Re: Dank u, Scarlet
Geplaatst: 26 jul 2011, 20:41
door TiTanium
Inderdaad, als de behandeling goed is dan mag dit ook gezegd worden

Re: Dank u, Scarlet
Geplaatst: 02 aug 2011, 14:37
door solid-killer
yuan_lee86 schreef:na lange tijd van problemen met de VDSL2-lijn, heeft Scarlet gisteren (na een telefoongesprek) een poging
waarom een telefoongesprek als ze nu ook al gratis chat support hebben

Re: Dank u, Scarlet
Geplaatst: 02 aug 2011, 22:59
door xenne
je stond op een repair profiel zo te zien.
Re: Dank u, Scarlet
Geplaatst: 02 aug 2011, 23:30
door yuan_lee86
solid-killer schreef:yuan_lee86 schreef:na lange tijd van problemen met de VDSL2-lijn, heeft Scarlet gisteren (na een telefoongesprek) een poging
waarom een telefoongesprek als ze nu ook al gratis chat support hebben

het was een chat, maar de uitleg was volgens hen te lang om te typen dus besloten ze maar om me te bellen
@Xenne: blijkbaar
