AT&T Go Phone
Geplaatst: 25 jul 2011, 11:23
Goedemorgen iedereen,
Ik weet niet of er iemand zal kunnen helpen, maar voor mijn reis naar Amerika heb ik een nieuw AT&T SIM kaartje gekocht en het vervolgens geactiveerd voor een prepaid plan (Go Phone Pay as you go) https://www.wireless.att.com/activations/
De activatie verliep goed, ik heb een Amerikaans nummer gekregen, maar wanneer ik het SIM kaartje in mijn gsm steek hier in België dan krijg ik nooit een connectie. Niet op het BASE netwerk, niet op het Mobistar netwerk en ook niet op het Proximus netwerk.
Nu mijn vraag: moet ik misschien eerst geld op mijn account plaatsen met een herlaadkaart voordat ik een gsm verbinding heb? Hier in België is dit niet zo, hier heb je direct een gsm verbinding, zelfs wanneer er €0 op je kaartje staat.
Misschien is Roaming uitgeschakeld wanneer de klant nog nooit heeft herladen?
En zijn er personen die ervaring hebben met AT&T Go Phone, misschien van tijdens hun reis naar Amerika?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Simon
Ik weet niet of er iemand zal kunnen helpen, maar voor mijn reis naar Amerika heb ik een nieuw AT&T SIM kaartje gekocht en het vervolgens geactiveerd voor een prepaid plan (Go Phone Pay as you go) https://www.wireless.att.com/activations/
De activatie verliep goed, ik heb een Amerikaans nummer gekregen, maar wanneer ik het SIM kaartje in mijn gsm steek hier in België dan krijg ik nooit een connectie. Niet op het BASE netwerk, niet op het Mobistar netwerk en ook niet op het Proximus netwerk.
Nu mijn vraag: moet ik misschien eerst geld op mijn account plaatsen met een herlaadkaart voordat ik een gsm verbinding heb? Hier in België is dit niet zo, hier heb je direct een gsm verbinding, zelfs wanneer er €0 op je kaartje staat.
Misschien is Roaming uitgeschakeld wanneer de klant nog nooit heeft herladen?
En zijn er personen die ervaring hebben met AT&T Go Phone, misschien van tijdens hun reis naar Amerika?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Simon