Storing Belgacom VDSL, snel opgelost
Geplaatst: 07 jul 2011, 18:26
Het moet niet altijd negatief zijn....
- 5 maand geleden: Scarlet Internet aangevraagd, tot 2 maand geleden nog geen internet van hun geleverd afspraken verliepen zeer stroef en de lassers hadden het altijd druk volgens hun (meer dan 2 dagen zonder overdrijven van de ene naar de andere doorgestuurd om terug bij de eerste te komen)
- 2 maand geleden: opzeg brief naar scarlet voor iets dat er nog niet was, gelijk vriendelijk behandeld dus niets dan postief
- 2 maand geleden: ook Belgacom Intense met Bizz optie besteld, week erna lassers gekomen + internet geleverd
- Vandaag: Deze nacht lag het internet er uit 'NOT CONNECTED', 9u30 gebeld, 10u15 stond er iemand aan de deur. Deze kon me niet helpen omdat het eens iets groter probleem was (andere poorten getest etc). 13u14 telefoontje gehad van die technieker om te laten weten dat het opgelost is en lijntesten etc reeds gedaan.
Dus Belgacom met Bizz optie is super naar mijn mening, ook de manier hoe de facturatie loopt om zo ook te zien wat je komende maand mag verwachten aan kosten.
Enige probleem is, ik kan zelf niet bellen naar Belgacom, hun 0800 werkt niet op een MobileVikings kaartje zoals aangeven in een ander toppic.

- 5 maand geleden: Scarlet Internet aangevraagd, tot 2 maand geleden nog geen internet van hun geleverd afspraken verliepen zeer stroef en de lassers hadden het altijd druk volgens hun (meer dan 2 dagen zonder overdrijven van de ene naar de andere doorgestuurd om terug bij de eerste te komen)
- 2 maand geleden: opzeg brief naar scarlet voor iets dat er nog niet was, gelijk vriendelijk behandeld dus niets dan postief
- 2 maand geleden: ook Belgacom Intense met Bizz optie besteld, week erna lassers gekomen + internet geleverd
- Vandaag: Deze nacht lag het internet er uit 'NOT CONNECTED', 9u30 gebeld, 10u15 stond er iemand aan de deur. Deze kon me niet helpen omdat het eens iets groter probleem was (andere poorten getest etc). 13u14 telefoontje gehad van die technieker om te laten weten dat het opgelost is en lijntesten etc reeds gedaan.
Dus Belgacom met Bizz optie is super naar mijn mening, ook de manier hoe de facturatie loopt om zo ook te zien wat je komende maand mag verwachten aan kosten.
Enige probleem is, ik kan zelf niet bellen naar Belgacom, hun 0800 werkt niet op een MobileVikings kaartje zoals aangeven in een ander toppic.
