Pagina 1 van 1

Pay & Surf probleempje

Geplaatst: 27 jun 2011, 18:07
door Electribe
Ik heb een Pay & Go kaartje bij Proximus en gebruik Pay & Surf voor data, dit door #151*1# te versturen (€10, 200 MB, 1 maand geldig). Mijn probleem is nu dat ik pas een nieuw pack van 200 MB kan aanvragen als ofwel het huidige opgebruikt is, ofwel het een maand later is. Omdat ik regelmatig niet de volledige 200 MB opgebruikt heb, moet ik dus erg opletten om op tijd een nieuw pack aan te vragen, anders betaal ik 0.42 euro per 5 min dat ik online ben (het standaard tarief).
De laatste keer was ik dus een dag te laat om een nieuw pack aan te vragen, en was ik dus zonder het te beseffen op 1 dag ongeveer 15 euro belwaarde kwijt, aangezien een smartphone nogal regelmatig verbinding maakt.

Moet ik nu echt telkens de volledige 200 MB opgebruiken, ofwel op de laatste dag wachten tot middernacht om een nieuw pack te kunnen aanvragen (of op de laatste dag data uitzetten op mijn smartphone en de volgende dag een nieuw pack aanvragen vooraleer data terug aan te zetten)? Dit is een vrij idioot systeem vind ik.

Het zou veel gemakkelijker zijn als ik gewoon opnieuw een pack kan aanvragen en die 200 MB bij mijn huidig saldo toegevoegd wordt.

Re: Pay & Surf probleempje

Geplaatst: 28 jun 2011, 11:31
door Proximus
Beste Electribe,

Hiervoor neemt u best contact met de Proximus-klantendienst op het nummer 078 05 6000 of 6000 (gratis vanaf een Proximus GSM).

Met vriendelijke groeten,

Eva

Re: Pay & Surf probleempje

Geplaatst: 28 jun 2011, 18:26
door Electribe
Alvast bedankt voor het antwoord Eva, maar kan je mij zeggen hoe ze dit oplossen? Gemakkelijkste zou zijn dat data gewoon gedeactiveerd wordt zonder pack, zodat ik simpelweg niet online kan (en dus ook geen overbodige kosten kan maken).