Pagina 1 van 2

Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 02 jun 2011, 21:46
door Petrikske
Teveel geduld hebben we gehad. :x

Net m'n verhaal gedaan via, https://www.facebook.com/group.php?gid=16730919395

Niemand aanwezig vandaag, maar een internetverbinding die al 2 weken geleden werd betaald kunnen ze wel stop zetten op een Zondag/feestdag
Mail met bewijs van betaling werd al meer dan een week geleden naar Dommel verstuurd

Reactie zoals altijd -> 0,0

Dit moet nu zowat de 3é of 4é keer zijn dat Dommel ons ONTERECHT afsluit.
Heb nooit zo'n incompetent bedrijf geweten als Dommel.
Volledige volmacht over onze bankrekening en ze kunnen niet eens het geld van onze rekening halen om hun diensten te vergoeden.
Maar wel telkens op zon of feestdag de internetkraan dicht draaien.

De dochter die een eindwerk heeft af te maken en examens die volgende week beginnen is Dommel heel dankbaar... NOT!

Die verdienen gewoon om op de fles te gaan.


Thanks for mobile internet so i could vent my griefs!


Edpnet dan maar?
De website ziet er alvast uitnodigend uit.

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 02 jun 2011, 21:49
door q-tec
Belgacom vdsl met de promo van eerste 6maanden aan €10 of zoals je zegt edpnet.
Ik heb iets gelijkaardig gehad met tvvlaanderen die konden ook geen domiciel aanvragen bij de bank....

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 02 jun 2011, 22:04
door Petrikske
De domiciliering heeft jaren gewerkt tot we plots werden afgesloten.
Bij nazicht bleek er een factuur onbetaald, bij navraag bij Dommel bleek er een fout in hun systeem blablabla.....

Heb toen wel die domiciliering stop gezet en sindsdien altijd manueel betaald.
Dergelijke amateuristische bedrijfjes toch liever geen volmacht over onze bankrekening.

En sinds we manueel betalen is het ook al verschillende keren fout gelopen.

We wonen in een kleine landelijke gemeente, dus geen VDSL voorhanden.
Surfen hier al jaren aan 4Mbits, zie nu wel dat dit profiel bij Edpnet meer dan 50% goedkoper is als bij Dommel.

Bij dommel hadden we ook 4Mbits + Boostpack.

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 02 jun 2011, 22:19
door TiTanium
Ik heb lang edpnet gehad en had daar nooit klachten :)

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 02 jun 2011, 22:41
door q-tec
We wonen in een kleine landelijke gemeente, dus geen VDSL voorhanden.
Surfen hier al jaren aan 4Mbits, zie nu wel dat dit profiel bij Edpnet meer dan 50% goedkoper is als bij Dommel.
Zeer frustrerend ik zit in dezelfde situatie! Nu ik ga voor één jaar naar fibernet60 wegend die super trage upload!
Daarna hoogstwaarschijnlijk belgacom of edpnet!
Als je op adsl blijft kan je er zeker niks aan misdoen om naar edpnet te gaan!

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 03 jun 2011, 14:01
door heyedp
Ondanks betaling via domiciliering heb ik ook 3 à 4 maal een rappel gekregen voor niet betaling , telkens was het na paar dagen in orde .
Erger is het dat ik al maanden op een repair-profiel sta , bij contact met hun helpdesk telkens hetzelfde verhaaltje ; we meten uw lijn ... uw binneninstallatie is niet in orde , gelieve uw splitter te vervangen . Nu mijn binneninstallatie is intro tot modem 50 cm lang via een full-rate splitter .
Nu het zal mij een zorg wezen heb onlangs BGC favorite aangevraagt ( promo) en na een jaartje zien we wel verder .

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 04 jun 2011, 03:00
door Petrikske
Dommel pas bereikbaar vanaf 6 Juni?
Edpnet was wel telefonisch bereikbaar.

Bye bye Dommel! :nana:

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 04 jun 2011, 03:10
door Lord Utopia
Amai, Petriske... Had ik vrij geweest van contract in diezelfde situatie, mijn provider zou al lang buitengelegen hebben. Vier keer onterecht afgesloten worden is onmogelijk (dat het één keer gebeurt, okay, of hoogstens twee keer, wat al ongelooflijk zou zijn).
Edpnet of Belgacom lijkt dan een betere keuze.

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 04 jun 2011, 16:36
door Petrikske
@Lord Utopia: Tis PetriKsKe ;-)
Net bij de echtgenote nog es nagevraagd, "zeker 3 of 4 keren onterecht afgesloten"
Kijk:
Jarenlang hebben we de rekening betaald via domiciliering, nooit geen problemen gehad.
Tot we plotsklaps out of the bleu.... worden afgesloten. (in het weekend natuurlijk)
Eerst Userbase nakijken om te zien of ze een outage hadden, dan de rekeningen nakijken en vast stellen dat er geen betaling was gebeurd.
Op maandag telefonisch contact opnemen met Dommel en daar gaven ze toe dat ze problemen hadden met hun systeem.
Ze vroegen toen om de betaling manueel te doen en ze gingen dan bij wijze van "geste" de kraan terug open zetten, wij hebben toen onmiddelijk betaald en wat denk je gebeurde er toen? ......
Een week later weer afgesloten.......... weer contact met Dommel, ja blijkbaar is er nog steeds een probleem bla bla bla.....

Heb toen maar wijzelijk besloten om de domiciliering te verwijderen via m'n webbanking.
Zo'n "bedrijf" geef ik toch liever geen vrije toegang tot onze bankrekening.

Nadien heb ik dan altijd manueel betaald vanaf de eerste aanmaning (via mail)
Dit is bijna altijd goed gegaan, geloof 1 keer nog es afgesloten geweest voor enkele dagen.
De laatste factuur werd nu betaald op 22 Mei, een weekje later krijgen we dan de laatste mail voor afsluiting (Final)
Ik reageer onmiddelijk via mail en sluit een screenshot van m'n webbanking bij als bewijs van betaling.
Reactie op deze mail 0,0

Weer een weekje later -> Afgesloten. (ze hebben zelfs gewacht voor een maximum damage effect natuurlijk -> verlengd weekend etc....)

Heb ze altijd veel krediet gegeven omdat ze een baanbreker waren, maar nu houd het dus echt wel op.

Wist zelfs niet dat Edpnet meer als 50% goedkoper is voor een 4mbit verbinding.

Dus voorlopig zingen we het maar uit hier thuis met een Jim Mobile en eventueel nog een Mobile Vikings Simcard.


Inderdaad zijn we veel te lang...... veel te braaf geweest. :bang:

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 06 jun 2011, 23:25
door Petrikske
Deze ochtend nog getracht om telefonisch verhaal te halen bij Dommel,
had immers betaald voor diensten die ik niet krijg.
46 minuten heb ik aan de telefoon mogen wachten vooraleer ik iemand aan de lijn kreeg.

Persoon kon niet meer dan, "zal het doorgeven"

Kort nadien begonnen de mailtjes van EdPnet hier al binnen te dwarrelen (via mobiel internet)

En vandaag al aangsloten, vind ik heel knap.

Dikke pluimen voor hun service en vriendelijkheid.

En dit alles voor een luttel maandbedrag van 19,95€


Kan me nu wel voor m'n hoofd slaan dat ik dommel al niet veel eerder de zak heb gegeven.

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 07 jun 2011, 18:29
door byter
Ik betaal steeds manueel en nooit problemen maar de pro forma/aanrekening van mei staat nog steeds op niet betaald.
21 mei reeds overgeschreven ...23 mei van rekening (alles klopt qua rekening nr/gestructureerde mededeling) ...vorige week dinsdag al ticket geopend (zonder enige response tot nu toe ..).

Kan ik me aan het ergste verwachten? ;s

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 07 jun 2011, 19:42
door mitchke
Same here, 23ste mei betaald nog steeds niet aangekomen. Ondertussen hebben ze mijn internet al twee keer afgesloten, en elke keer heb ik moete bellen voor terug op actief te zetten. Heb ook al 10x bewijsjes doorgestuurt maar ze doen er percies niets mee.... (en wrslk word ik morgen nog maar is afgesloten) Kan ik nog eens terug bellen omdat ze aan de telefoon wel zeggen ja ik zal het nog eens doorsturen en nakijken... f*** boelshit


Ik ben het stilaan kotsmuug aant worden. fix die shit nu is.... Kzal blij zijn dat ik 1augustus verhuisd ben ze

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 09 jun 2011, 02:55
door Petrikske
Jawadde, dan zijn we al minstens met 3 die identiek htzelfde voorhebben nu met Dommel.
Nou ja ik ben er vanaf nu, heel tevreden van EdpNet.

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 09 jun 2011, 07:36
door mitchke
Mijn is sinds vandaag inorde.

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 09 jun 2011, 08:56
door manu
heb in de voorbije weken ook herinneringen gehad voor mijn betaling in mei. Dinsdag de Final Reminder gehad, dezelfde dag nog een kopie van de betaling gemaild en vanochtend probleem opgelost.

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 09 jun 2011, 09:57
door Petrikske
Krijg net een mailtje van dommel,

"We hebben uw betaling voor proforma invoice 429942 ontvangen. Dank U!
Alle diensten die werden opgenomen in deze proforma faktuur zullen binnen 3 werkdagen worden geactiveerd of verlengd.
Hou er wel rekening mee dat de activatie van een internetaansluiting tot 10 werkdagen in beslag kan nemen."


Surfen al blijgemutst sinds Maandag via EdpNet :banana:

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 09 jun 2011, 12:18
door jaker
Pas maar op dat ze uw EdpNet niet afsluiten, om te vervangen door een Dommel verbinding ... :bang:

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 09 jun 2011, 17:46
door byter
Mijn betaling is sinds vandaag ook in orde.

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 10 jun 2011, 23:38
door Ofloo
jong als ik dat topic zo lees moet ik direct aan A2F denken.

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 11 jun 2011, 00:20
door Petrikske
jaker schreef:Pas maar op dat ze uw EdpNet niet afsluiten, om te vervangen door een Dommel verbinding ... :bang:
Merde, hoofdprijs is voor jou :-(
Heb net alles weer moeten aanpassen in de Fritzbox, afgesloten van Edpnet en opnieuw surfen via dommel.
Wanneer gaat deze onzin ophouden?!

Ticket aangemaakt bij Edpnet. (enkele dagen geleden meer dan 60€ betaald)

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 11 jun 2011, 03:39
door Limburg
Ofloo schreef:jong als ik dat topic zo lees moet ik direct aan A2F denken.
Dat gevoel bekroop me de laatste tijd ook maar een groot verschil met A2F is dat ik wel een verbinding heb op volle snelheid.

Tot voor 4 weken geleden: geen vdsl2 signaal meer.
Storing aan Dommel gemeld en met alle negatieve bevindingen op dit forum had ik weinig vertrouwen in een goede afloop.
Twee dagen later werd ik opgebeld door een Belgacom technieker dat het probleem opgelost zou moeten zijn omdat de de defecte vdsl poort in de ROP vervangen was.
Wat klopte.

Op technisch gebied is er duidelijk goede communicatie tussen Dommel en Belgacom.

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 11 jun 2011, 10:49
door duizend
Tja, A2F was (net zoals dommel nu) een superprovider (geen sarcasme) : zeer goedkoop en echt unlimited.
Ik was van A2F zeer tevreden, en van dommel nu ook.

Ik heb één keer gemerkt dat de betaling naar dommel niet doorgekomen was (waarschuwing gekregen) en bij nader inzien was dat deels mijn fout: mededeling verkeerd ingevoerd.
Aangezien iedereen weet dat men bij dommel nogal strikt en soms traag reageert, heb ik dat als volgt opgelost:
Het factuur nogmaals betaalt met de juiste mededeling, en ticket aangemaakt om andere betaling te crediteren, zo hadden ze alle tijd om alles recht te zetten en had ik geen last met de dommel administratie ...

Ik ben quasi zeker dat iedereen die last heeft met betaling, het toch net niet volgens de dommel regeltjes heeft gedaan.
Waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat Dommel op dat gebied correct en klantvriendelijk handelt en dat de gehanteerde regeltjes terecht zijn

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 11 jun 2011, 12:08
door Petrikske
"Ik ben quasi zeker dat iedereen die last heeft met betaling, het toch net niet volgens de dommel regeltjes heeft gedaan."

Als er een domiciliering actief is en dommel gebruikt ze niet (na dat jarenlang wel gedaan te hebben)
en men sluit ons af.
Dan ben ik toch echt benieuwd waar wij in de fout zouden zijn gegaan.

Administratie bij Dommel is een zootje, het heeft jaren goed gewerkt en toen ging het plots fout.. goed fout.

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 11 jun 2011, 16:30
door ldw
Tja Dommel, straffe mannen... Nooit problemen mee gehad tot mijn internet plotseling volledig (en voorgoed) wegviel. Het enige dat de helpdesk kon zeggen "er is een technisch probleem, maar uw ticket werd op high priority geplaatst en zal spoedig opgelost worden!". (En dat na een 10 tal keer bellen, want iemand aan de lijn krijgen is niet gemakkelijk).

Een maand wachten en nog steeds geen internet. Dan maar (veel te laat) overgestapt naar edpnet. (En heel tevreden over edpnet).

Dommel heeft nooit reageerd op mijn opzegbrief, wel sturen ze nog altijd facturen.

De incompetentie van dat 'bedrijfje' kent echt geen grenzen.

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 11 jun 2011, 16:49
door VOiD
Ik heb echt een slecht gevoel ivm. Dommel als ik de berichten van de laatste maanden lees... Het begint op de A2F verhaal te lijken en we weten allemaal hoe dat is afgelopen. :?

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 11 jun 2011, 17:41
door duizend
Petrikske schreef: Als er een domiciliering actief is en dommel gebruikt ze niet (na dat jarenlang wel gedaan te hebben)
en men sluit ons af.
Dan ben ik toch echt benieuwd waar wij in de fout zouden zijn gegaan.
Misschien stond er op dat moment niet genoeg op de rekening ? Of ligt de fout bij de bank, of in jouw geval misschien toch bij dommel ...

Toen ik de herinnering kreeg dacht ik eerst ook dat ik alles correct betaald had, achteraf bekeken was ik dan toch verkeerd.

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 12 jun 2011, 13:55
door Petrikske
Rekening heeft altijd een positief saldo hoor. :wink:

En dommel heeft destijds toegegeven dat de fout bij hen lag.

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 15 jun 2011, 11:39
door proz
Als je weet dat de zaakvoerders van een bedrijf als Dommel een tijd buiten strijd zijn (door een ongeval in de VS), dan ziet het er echt niet goed uit ... Dommel heeft het volgens mij sinds midden 2010 moeilijk door de prijzenoorlog (en vooral "volumeoorlog") tussen Belgacom (en dochter Scarlet) en Telenet. Spijtig, want ik ben vele jaren klant geweest en was er erg tevreden van.

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 21 jun 2011, 16:09
door Dajump
Ik ben toch al van januari aan het wachten op mijn omschakeling naar speedconnect. Nog altijd niks. Blijkbaar te veel werk bij dommel.

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 22 jun 2011, 09:08
door Ofloo
Limburg schreef:
Ofloo schreef:jong als ik dat topic zo lees moet ik direct aan A2F denken.
Dat gevoel bekroop me de laatste tijd ook maar een groot verschil met A2F is dat ik wel een verbinding heb op volle snelheid.

Tot voor 4 weken geleden: geen vdsl2 signaal meer.
Storing aan Dommel gemeld en met alle negatieve bevindingen op dit forum had ik weinig vertrouwen in een goede afloop.
Twee dagen later werd ik opgebeld door een Belgacom technieker dat het probleem opgelost zou moeten zijn omdat de de defecte vdsl poort in de ROP vervangen was.
Wat klopte.

Op technisch gebied is er duidelijk goede communicatie tussen Dommel en Belgacom.
was maar een indruk zeg niet dat het zo is, .. want deze verzonnen de zulk soort praktijken om u te disconnecteren, zonder enige reden.
Petrikske schreef:"Ik ben quasi zeker dat iedereen die last heeft met betaling, het toch net niet volgens de dommel regeltjes heeft gedaan."

Als er een domiciliering actief is en dommel gebruikt ze niet (na dat jarenlang wel gedaan te hebben)
en men sluit ons af.
Dan ben ik toch echt benieuwd waar wij in de fout zouden zijn gegaan.

Administratie bij Dommel is een zootje, het heeft jaren goed gewerkt en toen ging het plots fout.. goed fout.
onvoldoende saldo?

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 22 jun 2011, 23:19
door Petrikske
Lezen?

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 24 jun 2011, 12:24
door Ofloo
Petrikske schreef:Rekening heeft altijd een positief saldo hoor. :wink:

En dommel heeft destijds toegegeven dat de fout bij hen lag.
positief is niet voldoende, 'k zeg ook niet dat de fout bij u lag, of bij dommel gewoon ik zie niet in waarom een domicilie verkeerd kan gaan.

edit: 1 euro is ook positief saldo, .. maar waarschijnlijk wel onvoldoende.

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 27 jun 2011, 09:38
door Petrikske
"dommel heeft destijds toegegeven dat de fout bij hen lag"

moeilijk hé!

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 27 jun 2011, 13:32
door internet_maffia
Net hetzelfde voor gehad, maar dan zonder domiciliëring. 3 jaar klant geweest zonder problemen, plotseling de eerste donderdag van het verlengd weekend in de eerste week van juni: geen internet.

Donderdag een email gestuurd naar [email protected], geen reactie

Op vrijdag gebeld, dommel gesloten, fijn! Ik moest support geven voor het werk dat weekend, hiervoor moet ik altijd via internet remote inloggen op servers. Dit ging dus niet, tot grote ontevredenheid van de klant.

Maandag nog altijd geen reactie,dan opnieuw gebeld naar dommel, aangezien ik geen vaste telefonie heb, met de gsm met prepaid kaar gebeld. 35 minuten gewacht aan de lijn, dan antwoord gekregen waarop bevestigd werd dat mijn rekening volledig correct was overgeschreven, maar was blijkbaar "niet verwerkt". Hij ging het even vlug in orde brengen. Dan kreeg ik het advies om mijn modem te herstarten en dan ging het onmiddellijk in orde zijn. Ik vroeg hem nog om even te wachten maar tevergeefs. Modem herstart tot 2 maal. Geen internet. Dan maar teruggebeld, 15 minuten wachten, antwoord: je moet eerst een half uur wachten , dan pas kan het weer werken. Leg telefoon neer, internet werkt... 15 euro (= waarde maandabonnement dommel) opgebeld aan iets waar ik in feit niets mee te maken heb

Dinsdag : GEEN INTERNET (of wat dacht je) Dan maar een ticket aangemaakt, want was niet van plan om nog verder geld aan te hangen via de telefoon. een hele kwaad ticket, met de eis om hier minstens een maand vergoeding voor te krijgen.
Woensdag: Geen internet, 's middag krijg ik een droog antwoord op het ticket: het zou moeten opgelost zijn. Inderdaad het werkte terug, maar van compensatie hadden ze nog nooit gehoord.

conclusie: binnenkort verhuis ik, zal dus zeker geen dommel meer zijn.

P.S.: Heb ondertussen telefoon van telenet gekregen of ik niet geïnteresseerd was om over te schakelen omdat er een actie is waarbij je geen startkosten had. Ik vroeg bedenktijd . Enkele dagen later belden ze me terug . Ik zei dat de ik op de site zag dat voor een dubbel shake( internet + tv) er blijkbaar wel een activatiekost van 50€ was naast de gratis installatiekost. Toen ik zei dat er op het internet stond dat de activatiekost maar 30€ was via internet, werd mij dan plots verteld dat de prijzen op het internet niet kloppen en dat er eigenlijk toch een installatiekost van 75 € is. In totaal dus 125 euro kost bij de start ( we komen dus van zogezegd van 0 € bij het originele voorstel). Toen ik zei dat dit teveel was, werd er mij verteld dat er een dienst was bij telenet waar je kon vragen om een goedkopere installatie te krijgen, maar ik moest wel eerst bevestigen en daarna moest ik maar bellen. Tarara zei ik. Daarna ging ze zelf eens bellen naar die dienst en toen moest ik maar 50 euro meer betalen, maar ik moet wel eerst bevestigen en kan dit niet op papier krijgen. Met heel veel kortingen er nog extra bij te krijgen, ben ik dus van 0 naar 50 euro installatie gegaan. Als dit geen maffia praktijken zijn dan weet ik het ook niet. Toch maar edpnet zeker?

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 27 jun 2011, 16:08
door Petrikske
@ internet_maffia: Voorlopig heel tevreden van Edpnet hier.
Die mensen hebben hemel en aarde bewogen om me te helpen, verschillende keren hebben zij zelf naar ons gebeld om de problemen met dommel op te lossen.
Was immers al aan het surfen en plots geen internet meer, stond er gewoon ipv Edpnet opnieuw dommel op de lijn.
Vonden ze helemaal niet fijn bij Edpnet, ze wilden me zelfs niet geloven toen ik zei dat ze waarschijnlijk van de lijn gesmeten waren door Belgacom/Dommel.

Soit, ondertussen surfen we nu toch al een weekje probleemloos via Edpnet.
Ben nu wel kwaad op mezelf dat ik alles zo lang heb laten aanslepen, had dommel al veel eerder de deur moeten wijzen.

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 30 jun 2011, 17:47
door byter
Het facturatiesysteem lijkt ook deze maand weer trager/niet te werken? ... Vorige week dinsdag reeds overgeschreven (alles klopt obviously) en nog steeds niet ok.

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 01 jul 2011, 01:51
door Limburg
Hier binnen twee dagen de 'final'.

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 01 jul 2011, 16:52
door duizend
Bij mij ook binnen de dag final invoice ...

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 07 aug 2011, 11:36
door nessaja
hier hebben ze net hetzelfde geflikt, ook afgesloten geweest vanwege een zogezegde "onbetaalde factuur" terwijl ik wel betaald had en de juiste gestructureerde mededeling gebruikt had, talloze genegeerde tickets met vragen om dit nogmaals na te kijken was ik vorige week vrijdag ineens afgesloten en hun helpdesk is dicht tijdens het weekend, dus daar zit je dan.
Terwijl je bij een andere provider nog excuses mag verwachten voor een fout die bij hen lag, kreeg ik dan dinsdag nog een mail terug waarin er nogmaals op gedrukt werd dat ik de juiste gestructureerde mededeling moest gebruiken om in de toekomst zulke problemen te vermijden.
Voorts valt de laatste 2 a 3 maand meermaals per dag internet gewoon even weg voor een paar minuten en krijg ik voor een cityconnect lijn deze waarden..

DSL Status: Connected
DSL Modulation Mode: MultiMode
DSL Path Mode: Interleaved
Downstream Rate: 7547 kbps
Upstream Rate: 944 kbps

Downstream Margin: 25 db
Upstream Margin: 24 db
Downstream Line Attenuation: 14 db
Upstream Line Attenuation: 3.5 db
Downstream Transmit Power: 15 db
Upstream Transmit Power: 20 db

morgen gaat mijn brief op de post, ik ben er altijd tevreden van geweest, was klant sinds september 2007, maar als je als bedrijf zulke on-dienst levert aan je klanten, vrees ik dat dommel niet veel langer zal bestaan tenzij ze snel hun zaken op orde krijgen want er zijn concurrenten genoeg op de dsl markt die net hetzelfde leveren aan dezelfde prijzen

Re: Nu is het toch echt genoeg geweest!

Geplaatst: 12 aug 2011, 10:02
door crazyheinz
Ik snap eigenlijk niet dat jullie zeggen dat andere providers even goedkoop zijn als dommel.
Pas op ik ben geen fan van dommel, ik heb ook al genoeg problemen gehad en hou mijn hart vast nu ik ga verhuizen.
Maaaar ik betaal 20 euro per maand voor onbeperkt internet, onbeperkt bellen ook naar heel veel landen buiten belgie en dat tegen een redelijke snelheid.
Ik heb gekozen voor een jaarlijkse betaling van waardoor ik aan ongeveer 20 euro per maand kom. Achteraf gezien misschien beter niet gedaan want nu kan ik niet snel overstappen, heb die betaling maar 4 maanden ofzo geleden gedaan...
Hebben jullie echt betere alternatieven dan dommel?