Pagina 1 van 1

reeds 1 week geen I-talk meer...

Geplaatst: 11 mei 2011, 13:36
door murdock447
Zoals de titel al aangeeft werkt i-talk al reeds meer dan 1 week niet meer bij ons. Personen die ons proberen op te bellen krijgen steeds een bezettoon te horen. Reeds meerdere malen contact opgenomen met Belgacom maar tot hiertoe geen oplossing. Het probleem zit duidelijk bij hen daar zowel de lijn als modem en zelfs de gebruikte telefoontoestellen reeds allemaal uitgebreid getest zijn en goed bevonden. Het "registreren" van de i-talk loopt steeds fout. Het verkijgen van ip adres op de vlan voor voip loopt perfect dus daar ook geen probleem....Zowel internet als BGTV lopen perfect en aan volle snelheid(heb gezien de gedane metingen zelfs geruime "overschot" wat betreft lijnkwaliteit. Het rare is dat i-talk reeds vanaf het bestond steeds perfect gewerkt heeft!!! en er nu ploseling de brui aan geeft....
Zijn er nog mensen die reeds dergelijke problemen gehad hebben? zo ja wat was de reden en oplossing?

Re: reeds 1 week geen I-talk meer...

Geplaatst: 16 mei 2011, 11:05
door fryelectro
en is het al opgelost?

Vermits BGC het officieel niet meer verkoopt kan je misschien denken om je nummer te porteren naar een alternatieve Voip provider... zie het voip topic.

Re: reeds 1 week geen I-talk meer...

Geplaatst: 16 mei 2011, 15:27
door Goofie
Kan het zijn dat het hiermee te maken zou hebben: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 00#p366406.
Blijkbaar worden de nummers overgezet naar een ander platform...

Re: reeds 1 week geen I-talk meer...

Geplaatst: 16 mei 2011, 16:06
door Trojan
Reset de modem eens zodat hij de instellingen opnieuw gaat laden.

Re: reeds 1 week geen I-talk meer...

Geplaatst: 17 mei 2011, 14:00
door Proximus
Beste murdock447,

inderdaad zoals Trojan aangeeft, kan een reset van de modem een oplossing bieden.

Indien dit reeds getest is, kan u best contact nemen met onze technische dienst.


Mvg
Eva van Belgacom