Pagina 1 van 1
Scarlet Down (29/04)
Geplaatst: 29 apr 2011, 20:13
door LaserJet
Sinds 19u noppes/nada hier, no Telefonie/Internet/TV..
500 biljoen keer de modem herstart bij wijze van, niks geholpen, factory reset ook.
Nog meer mensen last?
http://www.scarlet.be/nl/status.php <== er staat een rood bolletje.. maar geen opmerking ernaast, tevens is laatst bijgewerkt 13/04..
Re: Scarlet Down (29/04)
Geplaatst: 29 apr 2011, 20:18
door dean3009
Scarlet One hier. Geen problemen. Weekje geleden wel een klein uurtje ofzo offline geweest (geen sync), geen gedacht waardoor, maar was al snel opgelost.
Re: Scarlet Down (29/04)
Geplaatst: 29 apr 2011, 20:25
door DIBO
Scarlet One. Geen problemen. Zone 03
Re: Scarlet Down (29/04)
Geplaatst: 29 apr 2011, 20:26
door LaserJet
Ja heb dit bij mijn eige ook al regelmatig gehad, maar nog niet zo lang.. Is echt zeer vervelend.
Die Sagem trekt echt op nie veel, dan nog de prijs die 139€ is bij aankoop, is toch onbegrijpelijk.

Re: Scarlet Down (29/04)
Geplaatst: 29 apr 2011, 22:00
door Devilzown
Krijg je die bij Scarlet niet gratis?

Re: Scarlet Down (29/04)
Geplaatst: 30 apr 2011, 10:57
door MClaeys
Niet altijd, maar meestal zijn er idd acties dat hij gratis is.
Flash hem met een betere firmware, dat lost het misschien op (Belgacom firmware), hij zal er alleszins niet slechter door werken
Zelf geen problemen hier, als staat er ook een rood bolletje op die status pagina
Re: Scarlet Down (29/04)
Geplaatst: 30 apr 2011, 14:37
door LaserJet
Der staat nu VDSL NOT CONNECTED, maw NOT SYNCED dus..
Zal wachten worden op technieker op maandag pfff......