Pagina 1 van 1

Nieuw jaar abonnement door fout van Telenet?

Geplaatst: 14 apr 2011, 14:38
door dotslasher
Ik kon een paar dagen geleden facturen van een andere persoon inkijken.
Ik heb toen een berichtje van Charlotte gekregen en die heeft het opgelost, maar na een dag kreeg ik een PDF met aankoopbevestiging van mijn "nieuwe producten"

Mijn account is dus blijkbaar volledig opnieuw aangemaakt.

Als ik de kleine lettertjes goed begrepen heb in die PDF, begint er een nieuw jaarcontract te lopen.
DWZ: dat indien ik bvb een nieuwe HD recorder wil hebben (het nieuwe type) ik dus nu WEL een activatiekost moet betalen.
Of ik iets wil opzeggen ik dan het volledige resterende jaarbedrag moet betalen.

Hopelijk is dit niet het geval.

Ik had al een bericht naar Charlotte gestuurd als antwoord op een vorige vraag van "haar" maar ik heb tot op heden geen antwoord terug gekregen.
Teken aan de wand?

Re: Nieuw jaar abonnement door fout van Telenet?

Geplaatst: 14 apr 2011, 14:53
door proximusboyke
gewoon bellen naar de klantendienst en zeggen dat u niet akkoord bent met een nieuw jaar contract.

Re: Nieuw jaar abonnement door fout van Telenet?

Geplaatst: 14 apr 2011, 16:48
door dotslasher
*SOLVED*

het bleek een standaard mail te zijn omdat mijn accounts werden samengevoegd.

dus geen vernieuwing van mijn contract.