Alcatel PaBX & Dropped call's
Geplaatst: 01 maa 2011, 21:30
Beste,
'k zit al even op volgend probleem te zoeken: We hebben een alcatel-lucent pabx (via RTP), alles werkt goed, behalve dan 1 locatie Op die ene locatie komt af en toe voor dat de lijn gewoon verbreekt na precies 1 minuut. De beller komt op de algemene voicemail v/d centrale terecht en het toestel van de medewerker gaat gewoon terug naar 't beginscherm (alsof de beller dus heeft ingehaakt).
Pingtijden vanaf die locatie naar de pabx zijn rond de 30ms. Alles wordt goed geqos't (andere traffiek heeft geen invloed op de kwaliteit van de verbinding. In de logs van de centrale vind ik ook niets speciaal terug...
Alvast dank voor eventuele tips!..
'k zit al even op volgend probleem te zoeken: We hebben een alcatel-lucent pabx (via RTP), alles werkt goed, behalve dan 1 locatie Op die ene locatie komt af en toe voor dat de lijn gewoon verbreekt na precies 1 minuut. De beller komt op de algemene voicemail v/d centrale terecht en het toestel van de medewerker gaat gewoon terug naar 't beginscherm (alsof de beller dus heeft ingehaakt).
Pingtijden vanaf die locatie naar de pabx zijn rond de 30ms. Alles wordt goed geqos't (andere traffiek heeft geen invloed op de kwaliteit van de verbinding. In de logs van de centrale vind ik ook niets speciaal terug...
Alvast dank voor eventuele tips!..