Pagina 1 van 1

nummeroverdracht?

Geplaatst: 07 feb 2011, 20:18
door q-tec
Dit weekend een proximus smile 35 abbo overgezet op een prepaid kaart (tempo comfort) goed vandaag viel de verbinding van proximus weg...

+Bellen(inkomend & uitgaand) gaat via de mobistar sim
-sms'n (inkomend ok, uitgaand gaat niet)
-Registreren via mobistar site gaat ook niet (047 nr)
-Je bedrag opvragen via #123# geeft een error
-Als je niet kan registreren kan je ook niet herladen...en er stond maar 5€ standaard krediet op dat kaartje.

Ik vrees er al voor om hun formidabele helpdesk te moeten bellen :roll: ?
Iemand al iets gelijkaardig voorgehad?

Re: nummeroverdracht?

Geplaatst: 07 feb 2011, 20:26
door ubremoved_15739
#123# werkt hier al van vorige week niet meer.
Voorheen nooit een probleem mee gehad.
't Zal wel ooit eens gemaakt gaan worden met een Franse slag zeker? :?

Misschien best gewoon eerst wat opladen met een herlaadticket ....

Re: nummeroverdracht?

Geplaatst: 07 feb 2011, 20:42
door q-tec
Misschien best gewoon eerst wat opladen met een herlaadticket ....
Ja voor deze keer zal het wel moeten maar dan is er nog steeds het probleem dat een sms's versturen niet gaat.
En je credit kunnen checken is toch ook wel een must zeker bij een prepaid kaartje.(liefst een online overzicht)

Re: nummeroverdracht?

Geplaatst: 07 feb 2011, 20:58
door ubremoved_15739
Heb je de SMS berichten centrale al veranderd naar die van Mobistar?
Linkje: Wat is het nummer van de Mobistar berichtencentrale?

Het saldo kan je ook raadplegen door te bellen naar het verkorte nummer 5123 (=gratis).
Dat duurt wel wat langer want ze moeten je eerst nog promo door je oor wringen. :wink:

Re: nummeroverdracht?

Geplaatst: 07 feb 2011, 22:07
door q-tec
mooi die sms centrale stond er al maar nog eens handmatig gedaan en die werkt nu :-D bellen en sms'n gaat nu das het belangrijkste morgen eens een kaartje kopen bij de gb.

voor 25€ herladen dan krijg je 25€ extra + 25% van 25€ = ±55€ belwaarde

Re: nummeroverdracht?

Geplaatst: 08 feb 2011, 00:33
door LPS
q-tec schreef:Ik vrees er al voor om hun formidabele helpdesk te moeten bellen :roll: ?
Als je zoiets net na je herlading/portering post, dan denk ik dat je beter eens denkt over een ander operator...

Re: nummeroverdracht?

Geplaatst: 08 feb 2011, 01:08
door q-tec
Als je zoiets net na je herlading/portering post, dan denk ik dat je beter eens denkt over een ander operator...
er zijn maar 2 opties mobistar of proximus....waarom? base heeft geen bereik op de thuis locatie. Zelfs met mobistar moeten we zo ver mogelijk naar achter in het huis. En dit nr komt van proximus (ze lieten me niet overstappen naar een andere formule + voordelen voor nieuwe klanten(meermaals geprobeerd))

Nu eerst profiteren van de 1ste 6 herlaadbeurten van mobistar daarna nog eens kijken of proximus iets beter in het aanbod heeft.

Een optie die ik in het achterhoofd hou is deze maar ik wens wel generation internet te behouden...wat dan zou neerkomen op "Mobile 30" + "Generation internet" + "bgtv" => ± 65€

Re: nummeroverdracht?

Geplaatst: 08 feb 2011, 15:49
door q-tec
Nu heb ik er 25€ kunnen opzetten.

Nu nog wachten op de extra promo belwaarde(s)

* +25€ extra
* + 25% op 25€ =6.25
* +10% op 25 = 2.5 (omdat er online is opgeladen)

eens benieuwd of alles er gaat bijkomen.
Bij je eerste zes herlaadbeurten van minstens 10 euro binnen de maand na je vorige herlaadbeurt, en dit tot 30/11/2011, verdubbel je je belwaarde. Je krijgt dit voordeel vanaf je eerste herlaadbeurt van minstens 10 euro boven op je herlaadbedrag. Deze belwaarde is 1 maand geldig na activering van het promobedrag op je gsm (max. 48 uur na de herlaadbeurt), in België naar alle netwerken, uitgezonderd speciale nummers.
Hieruit begrijp ik dat die promobedragen tot 48 uur kunnen duren?

Re: nummeroverdracht?

Geplaatst: 08 feb 2011, 16:00
door LPS
Idd, Mobistar is spijtig genoeg de enige operator waarbij het activeren van promo's soms uren tot dagen kan duren.

Re: nummeroverdracht?

Geplaatst: 09 feb 2011, 14:59
door q-tec
en na een kleine 24u staan de promo's erbij....