Pagina 1 van 1

(voorlopig?) geen 722 support & CNIP bij edpnet telefonie

Geplaatst: 02 feb 2011, 14:30
door satsurfer
hun antwoord op mijn vraag (2/2/11):
"Onze VOIP specialisten melden dat we nog geen 722 support op onze VOIP servers hebben.

Calling name identification presentation wordt ook nog niet ondersteund door onze software , maar we zijn van plant om deze dingen op ons netwerk te implementeren. "

Eens zien of ze zich aan hun woord houden. 'we zijn van plan' zegt niets over de termijn van implementatie.... :-(

Re: (voorlopig?) geen 722 support & CNIP bij edpnet telefonie

Geplaatst: 02 feb 2011, 14:36
door Jelly
Geeft G722 geen problemen met DTMF tonen in van die keuze menu's?

Re: (voorlopig?) geen 722 support & CNIP bij edpnet telefonie

Geplaatst: 02 feb 2011, 16:09
door ubremoved_15739
Nog geen problemen tegengekomen met de codec G722 en keuzemenu's.
Ik heb de indruk dat de codec G722 zelfs (veel) vlotter werkt.
Wel ondersteunen heel wat eindbestemmelingen de codec G722 (nog) niet.
Ze zullen wat willen besparen op de bandbreedte zeker? :wink:

De 0800 nummers van de Telenet klantendiensten ondersteunen dit wel al.
De 0800 nummers van de Belgacom klantendiensten / technische diensten ondersteunen dit blijkbaar nog niet (of toch niet bij mij). => Geen verbinding bij het bellen zelfs.

Doch alles verloopt normaliter automatisch en dan heb ik er geen last van.
(Tenzij een instelling doelbewust geforceerd wordt natuurlijk.)

Re: (voorlopig?) geen 722 support & CNIP bij edpnet telefonie

Geplaatst: 03 feb 2011, 21:12
door satsurfer
edpnet:

"Helaas melden onze collega's geen exacte termijn wanneer het geimplementeerd wordt.

We zijn van plan om Digitale TV aan te bieden. Het product is in de ontwikkelingsfase."