Pagina 1 van 1

Telenet wijzigt tarieven

Geplaatst: 21 jan 2011, 20:11
door ubremoved_539
Telecombedrijf Telenet wijzigt vanaf 21 maart een aantal tarieven. Voor alle vastetelefonieklanten wordt bellen met een vast toestel naar een mobiel nummer gemiddeld tien procent goedkoper.

Bron: http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 110121_120

Re: Telenet wijzigt tarieven

Geplaatst: 21 jan 2011, 22:29
door quistnix
Dat is goed nieuws.

Re: Telenet wijzigt tarieven

Geplaatst: 21 jan 2011, 23:28
door Ofloo
het werd tijd zeg van BGC wat je wil maar een gesprek naar Telenet vanaf weepee is nog steeds duurder dan een gesprek naar BGC, is er ook sprake van de kost tussen de operatoren die goedkoper wordt, ..?

Re: Telenet wijzigt tarieven

Geplaatst: 21 jan 2011, 23:33
door meon
Overigens is een tariefwijziging in het voordeel van de klant OOK een reden om een contract vervroegd op te zeggen, dus wie een escape-route zoekt om bij Telenet te vertrekken kan dit aangrijpen. ( http://bit.ly/telenetopzeggen , dankzij raf1)

Re: Telenet wijzigt tarieven

Geplaatst: 21 jan 2011, 23:35
door quistnix
meon schreef:Overigens is een tariefwijziging in het voordeel van de klant OOK een reden om een contract vervroegd op te zeggen, dus wie een escape-route zoekt om bij Telenet te vertrekken kan dit aangrijpen. ( http://bit.ly/telenetopzeggen , dankzij raf1)
Straffe kost :lol:

Re: Telenet wijzigt tarieven

Geplaatst: 21 jan 2011, 23:44
door Jelly
Een wijziging in het voordeel van de klant, telt dat ook als opzegrede?

Re: Telenet wijzigt tarieven

Geplaatst: 22 jan 2011, 01:39
door meon
Een wijziging is een wijziging.
Ik geef het maar mee, de kernboodschap (tariefverlagingen) is uiteraard goed nieuws eh!

Re: Telenet wijzigt tarieven

Geplaatst: 22 jan 2011, 09:22
door ubremoved_15739
11. Opzegmodaliteiten door de klant
...
11.3. U kan de overeenkomst onmiddellijk en kosteloos opzeggen bij ernstige onderbrekingen (zie artikel 5.2. van deze algemene voorwaarden) en bij wijzigingen door Telenet in uw nadeel (zie artikel 17 van deze algemene voorwaarden) en indien U verhuist naar niet aansluitbaar Telenet-gebied op voorwaarde dat U Telenet hiervan minstens één maand voor de verhuisdatum van op de hoogte brengt en Telenet een bewijs van verhuis bezorgt.
...
17. Wijzigingen
17.1. Telenet kan te allen tijde deze algemene voorwaarden en de prijsvoorwaarden wijzigen of de technische specificaties of eigenschappen van haar diensten aanpassen. U wordt één maand voorafgaand aan de inwerkingtreding van de wijziging op de hoogte gebracht.
17.2. Ingeval u niet akkoord gaat met een wijziging in uw nadeel, behoudt u het recht de overeenkomst kosteloos en schriftelijk op te zeggen tot uiterlijk de laatste dag van de maand die volgt op de inwerkingtreding van de wijzigingen.
17.3. Telenet kan te allen tijde de prijsvoorwaarden wijzigen. In geval van een prijsverhoging heeft u het recht om kosteloos de overeenkomst schriftelijk op te zeggen tot uiterlijk de laatste dag van de maand die volgt op de ontvangst van de eerste Aanrekening na de inwerkingtreding van de wijzigingen.
17.4. Telenet dient tijdig op de hoogte te worden gebracht van elke wijziging met betrekking tot uw gebruikelijk e-mail-, identificatie-, adres- en Aanrekeningsgegevens, zodat we u een correcte dienstverlening kunnen blijven bieden. U kan hiertoe de Telenet klantendienst contacteren of deze wijzigingen zelf uitvoeren via Mijn Telenet.
Bron: Algemene Voorwaarden van Telenet.
Jelly schreef:Een wijziging in het voordeel van de klant, telt dat ook als opzegrede?
Nee dus.

Re: Telenet wijzigt tarieven

Geplaatst: 22 jan 2011, 09:31
door ubremoved_15739
meon schreef:Overigens is een tariefwijziging in het voordeel van de klant OOK een reden om een contract vervroegd op te zeggen, dus wie een escape-route zoekt om bij Telenet te vertrekken kan dit aangrijpen. ( http://bit.ly/telenetopzeggen , dankzij raf1)
Toch niet dus. Zie voorgaand bericht.
meon schreef:Een wijziging is een wijziging.
Ik geef het maar mee, de kernboodschap (tariefverlagingen) is uiteraard goed nieuws eh!
Maar er zijn er twee:
  • eentje in het voordeel van de klant;
  • eentje in het nadeel van de klant.
:angel:

Re: Telenet wijzigt tarieven

Geplaatst: 22 jan 2011, 10:11
door honda4life
Ik vermoed dat (s)Telenet klanten graag veel betalen voor wat ze maar in de plaats krijgen (als je vergelijkt :p) in die zin is goedkoper worden in het nadeel van de klant :angel:
"Het is leuk als je weet dat je de snelste duurste bent"

Re: Telenet wijzigt tarieven

Geplaatst: 22 jan 2011, 10:20
door ubremoved_15739
:funny:

Re: Telenet wijzigt tarieven

Geplaatst: 22 jan 2011, 11:10
door TomG
Zouden ze voor die prijsstijgingen ook zoveel reclame maken als voor hun lekke Yelo?
honda4life schreef:Ik vermoed dat Telenet klanten graag veel betalen voor wat ze maar in de plaats krijgen (als je vergelijkt :p) in die zin is goedkoper worden in het nadeel van de klant :angel:
"Het is leuk als je weet dat je de snelste duurste bent"
Voor Belgacom heb ik ook wel zo eentje ;)
"Belgacom neemt je (geld) mee." :P

Re: Telenet wijzigt tarieven

Geplaatst: 22 jan 2011, 12:04
door lucdec
quistnix schreef:Dat is goed nieuws.

de vastetelefonieklanten zullen vanaf 21 maart meer moeten gaan betalen voor hun abonnement en voor oproepen tijdens de piekuren naar een vast toestel. Daarvan stijgen de prijzen met 3,1 procent.



:bang:


:bang: