Hoi,
Sinds kort gebruik ik VOIP met een C470IP. Alles werkt goed, maar ik zou ook graag hebben dat mijn GSM ringt wanneer de vaste lijn gaat (en ik verbonden ben met de WiFi van thuis). Is dit mogelijk ? Wanneer ik mijn Nokia e52 configureer en daarna met de GSM van mijn vrouw naar onze vaste lijn bel, dan krijg ik een soort van voicemail ipv dat de lijn overgaat ...
Gr,
Deva
Siemens C470IP en Nokia e52
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
Wat bedoel je juist met "Wanneer ik mijn Nokia e52 configureer"?
Ik veronderstel dat je je SIP-client configureert met de settings van je (inbound) provider.
Over welke provider spreken we dan?
Indien het over weepee gaat (de meest gebruikte denk ik), dan kan je gewoon een tweede account aanmaken en deze account linken aan hetzelfde nummer.
Ik veronderstel dat je je SIP-client configureert met de settings van je (inbound) provider.
Over welke provider spreken we dan?
Indien het over weepee gaat (de meest gebruikte denk ik), dan kan je gewoon een tweede account aanmaken en deze account linken aan hetzelfde nummer.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 70 keer
- Recent bedankt: 3 keer
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
Euhm... dit zijn gewoon de settings van je e52?
Voor zo ver ik weet kan weepee niet op 2 verschillende "locaties" aangemeld zijn.
Zoals ik daarnet al aan gaf moet je dus een tweede account aanmaken, en die laten linken naar hetzelfde nummer.
De éne account gebruik je op je C470IP, de andere op je e52.
Beide zullen dan rinkelen als je opgebeld wordt, de eerste die opneemt krijgt de "call" toegewezen.
Voor zo ver ik weet kan weepee niet op 2 verschillende "locaties" aangemeld zijn.
Zoals ik daarnet al aan gaf moet je dus een tweede account aanmaken, en die laten linken naar hetzelfde nummer.
De éne account gebruik je op je C470IP, de andere op je e52.
Beide zullen dan rinkelen als je opgebeld wordt, de eerste die opneemt krijgt de "call" toegewezen.