Pagina 1 van 1

Negatieve factuur?

Geplaatst: 10 dec 2010, 15:44
door devilkin
Hoi, kleine vraag.

Ik had een Mobistar Internet Everywhere abonnement, welk ik ondertussen heb opgezegd. Ik heb nu nog een laatste factuur ontvangen voor een bedrag van -3,23e. Wilt dit zeggen dat ze dit gaan terugstorten? En op welke rekening?

Ik hang hier nu al ongeveer een uur aan de lijn "Al onze medewerkers zijn aan de lijn, gelieve even te wachten", maar ik begin het stillekesaan beu te worden. (Lang leve het 0800 nr dat ik gevonden heb :P)

Re: Negatieve factuur?

Geplaatst: 10 dec 2010, 15:47
door tomw
Ja, dat bedrag zouden ze u moeten terugstorten. Maar ik weet uit ervaring dat dit wel even kan duren.
Heeft te maken met value acceleration enzo.

Re: Negatieve factuur?

Geplaatst: 10 dec 2010, 16:04
door xenne
ik heb in augustus ook zo'n factuur ontvangen, wacht nog altijd op mijn geld

Re: Negatieve factuur?

Geplaatst: 10 dec 2010, 16:07
door Dima_2005
Zolang ik weet, is dat niet zo. Je krijgt dan gewoon volgende maand 3€ korting.

Re: Negatieve factuur?

Geplaatst: 10 dec 2010, 16:26
door xenne
devilkin schreef:Lang leve het 0800 nr dat ik gevonden heb :P)
zou je dat nummer eens kunnen sharen? dan bel ik ook eens om te vragen waar mijn geld blijft :lol: aangezien het kleine bedrag (€5) heb ik tot heden de moeite niet gedaan

Re: Negatieve factuur?

Geplaatst: 10 dec 2010, 16:35
door Dima_2005
Ik weet dat de business klantendienst een 0800 nummer heeft: 0800 95 96 2

Re: Negatieve factuur?

Geplaatst: 10 dec 2010, 16:36
door selder
Dima_2005 schreef:Ik weet dat de business klantendienst een 0800 nummer heeft: 0800 95 96 2
Maar dan moet het telefoonnummer vanwaar je belt wel gekend zijn in hun systeem - dan weten ze ineens je klantencode ook. Als je telefoonnummer niet gekend is bij Mobistar, of je belt met een verborgen nummer, dan kom je op hetzelfde computer-stem-menu uit als het niet-business nummer.

Re: Negatieve factuur?

Geplaatst: 10 dec 2010, 16:55
door LPS
Dima_2005 schreef:Zolang ik weet, is dat niet zo. Je krijgt dan gewoon volgende maand 3€ korting.
>>
devilkin schreef:Ik had een Mobistar Internet Everywhere abonnement, welk ik ondertussen heb opgezegd. Ik heb nu nog een laatste factuur ontvangen ...

Re: Negatieve factuur?

Geplaatst: 11 dec 2010, 14:11
door devilkin
Dima_2005 schreef:Zolang ik weet, is dat niet zo. Je krijgt dan gewoon volgende maand 3€ korting.
Dat wordt moeilijk, gezien ik geen abonnement meer heb. Dit was de laatste factuur.

Re: Negatieve factuur?

Geplaatst: 12 dec 2010, 12:54
door Tim.Bracquez
Heb dit ook mogen ontvangen van mobistar een tijdje geleden als laatste factuur.
Nog niets terug gezien, maar ze zullen toch moeten, dit zit mooi bij de BTW listing dus dit moet overeen komen... zal gewoon wat langer duren

Re: Negatieve factuur?

Geplaatst: 12 dec 2010, 13:43
door xenne
ik zal maandag eens bellen, en laat nog iets weten....