Verkeerd abo door verkeerde informatie helpdesk
Geplaatst: 19 nov 2010, 13:47
Beste UB'ers,
Ik ben sinds jaar en dag (en dan bedoel ik: vanaf de eerste dag van het bestaan van Mobistar) klant bij hen voor GSM.
De laatste jaren had ik een My15 met 3 free-friends, wat mij prima beviel, voor 20€/maand. Ik bel en SMS dan ook zowat 95% richting Mobistar...
Voor mijn contractverlenging deze zomer heb ik verschillende malen contact opgenomen met de helpdesk, OA om te proberen als loyalty-bonus wat data te verkrijgen. Dat is me niet gelukt.
Wel stelde mij me het My25 abbo voor: 119m bellen ATAN of 208 SMS'n, en als ik intekende voor 2 jaar kon ik de Loyalty bonus kiezen: 40 u bellen naar Mobistar. Meermaals werd mij gezegd dat elke belminuut als 2 SMS kon gebruikt worden, dus dit abbo was ideaal: praktisch onbeperkt bellen en SMS'n naar Mobistar.
MAAR!! Sinds de contractverandering had ik torenhoge facturen, 75€, 80€, 83€, etc... Hiervoor heb ik ook al meermaals contact opgenomen met de helpdesk, waar men mij zei dat het een facturatiefout was en alles zou worden herrekend. Tot op heden geen creditnota gezien...
TOT ik onlangs een beter ingelichte helpdesker aan de lijn had, die me doodleuk vertelde dat ik verkeerd ingelicht was: die 40 uur bellen naar mobistar is ENKEL BELLEN en niet om te SMS'n... Nochtans had men mij eerder dus al 4 of 5 keer heel specifiek bevestigd dat dat wél zo was.
Natuurlijk probeert Mobistar er nu vanaf te komen met een povere ' u bent verkeerd ingelicht'... Hoewel de fout dus 100% bij hen ligt! Maken ze moedwillig de mensen deze dingen wijs om later hun staart in te trekken??
Mijn vraag is nu: waar kan ik terecht om een klacht neer te leggen tegen deze wanpraktijken? Mobistar klantendienst via aangetekende brief, ombudsman telecom, ...??
Ik vraag een herrekening van mijn laatste fakturen, en omzetting van mijn Loyalty-bonus naar 40u bellen+SMS naar Mobistar.... Anders kan ik beter weer de My15 met gratis onbeperkt SMS nemen...
Alle tips zijn welkom!
Alvast bedankt voor het meedenken!!
Karel
Ik ben sinds jaar en dag (en dan bedoel ik: vanaf de eerste dag van het bestaan van Mobistar) klant bij hen voor GSM.
De laatste jaren had ik een My15 met 3 free-friends, wat mij prima beviel, voor 20€/maand. Ik bel en SMS dan ook zowat 95% richting Mobistar...
Voor mijn contractverlenging deze zomer heb ik verschillende malen contact opgenomen met de helpdesk, OA om te proberen als loyalty-bonus wat data te verkrijgen. Dat is me niet gelukt.
Wel stelde mij me het My25 abbo voor: 119m bellen ATAN of 208 SMS'n, en als ik intekende voor 2 jaar kon ik de Loyalty bonus kiezen: 40 u bellen naar Mobistar. Meermaals werd mij gezegd dat elke belminuut als 2 SMS kon gebruikt worden, dus dit abbo was ideaal: praktisch onbeperkt bellen en SMS'n naar Mobistar.
MAAR!! Sinds de contractverandering had ik torenhoge facturen, 75€, 80€, 83€, etc... Hiervoor heb ik ook al meermaals contact opgenomen met de helpdesk, waar men mij zei dat het een facturatiefout was en alles zou worden herrekend. Tot op heden geen creditnota gezien...
TOT ik onlangs een beter ingelichte helpdesker aan de lijn had, die me doodleuk vertelde dat ik verkeerd ingelicht was: die 40 uur bellen naar mobistar is ENKEL BELLEN en niet om te SMS'n... Nochtans had men mij eerder dus al 4 of 5 keer heel specifiek bevestigd dat dat wél zo was.
Natuurlijk probeert Mobistar er nu vanaf te komen met een povere ' u bent verkeerd ingelicht'... Hoewel de fout dus 100% bij hen ligt! Maken ze moedwillig de mensen deze dingen wijs om later hun staart in te trekken??
Mijn vraag is nu: waar kan ik terecht om een klacht neer te leggen tegen deze wanpraktijken? Mobistar klantendienst via aangetekende brief, ombudsman telecom, ...??
Ik vraag een herrekening van mijn laatste fakturen, en omzetting van mijn Loyalty-bonus naar 40u bellen+SMS naar Mobistar.... Anders kan ik beter weer de My15 met gratis onbeperkt SMS nemen...
Alle tips zijn welkom!
Alvast bedankt voor het meedenken!!
Karel