Pagina 1 van 1

Oproephistoriek bij Proximus bekijken

Geplaatst: 06 nov 2010, 21:19
door MarkDM
We hadden een Pay&Go kaartje. Toen konden we de 'Historiek van oproepen en herlaadbeurten' bekijken via de E-services.
We schakelden pas over naar een Generation MTV-abonnement.
Nu kunnen we die historiek niet meer bekijken: "Sorry, deze toepassing is voorbehouden aan prepaid-abonnees"

Kan ik nog ergens de oproephistoriek online bekijken ? Zonder te wachten op de volgende factuur ? Ik vind het niet !

Re: Oproephistoriek bij Proximus bekijken

Geplaatst: 24 nov 2010, 17:11
door TiTanium
MarkDM schreef:We hadden een Pay&Go kaartje. Toen konden we de 'Historiek van oproepen en herlaadbeurten' bekijken via de E-services.
We schakelden pas over naar een Generation MTV-abonnement.
Nu kunnen we die historiek niet meer bekijken: "Sorry, deze toepassing is voorbehouden aan prepaid-abonnees"

Kan ik nog ergens de oproephistoriek online bekijken ? Zonder te wachten op de volgende factuur ? Ik vind het niet !
Bij mijn weten is dit niet mogelijk en moet je inderdaad voor de details op het factuurtje wachten. Anders de 6000 is even bellen voor de zekerheid.

Re: Oproephistoriek bij Proximus bekijken

Geplaatst: 24 nov 2010, 17:41
door driesve
Is bij BASE juist hetzelfde.

> Prepaid: live geschiedenis (bellen/berichtjes/herladen/...) bekijken
> Postpaid: wachten op detailfactuur!

Re: Oproephistoriek bij Proximus bekijken

Geplaatst: 24 nov 2010, 18:42
door Abusimbal
Misschien is onderstaande een tussenoplossing.

http://customer.proximus.be/nl/Sup_My_Bill/index.html

Uw factuuronline raadplegen

Dankzij de Bill Online-dienst kunt u uw facturen via internet raadplegen nadat u ingeschreven bent op MyProximus.

* Download uw factuur: nuttig om een pdf-kopie op uw computer of cd-rom te bewaren
* Raadpleeg uw factuur in de door u gekozen volgorde: gesorteerd op datum, op oproepduur...

De stand van uw verbruik kennen

U wil niet op uw factuur wachten om te weten hoever u staat in uw maandelijks verbruik? U wil per sms op de hoogte worden gebracht wanneer u een bepaald bedrag hebt bereikt? U kunt hiervoor de gratis dienst Call Check-up raadplegen:

* via MyProximus
* via het gratis nummer 2455 (enkel voor privéabonnementen)