Pagina 1 van 1
ISP Destiny
Geplaatst: 04 nov 2010, 11:36
door Roygenz
Even 'n klein vraagje: Iemand ervaring met ISP
Destiny?. ISP die blijkbaar veel in zijn mars heeft (eigen fiberbackbone tot aan de lex etc) Ze proberen alleszins stevig te concurreren tegen oa belgacom. Ik had er nog nooit van gehoord, dus daarom informeer ik hier even

Re: ISP Destiny
Geplaatst: 04 nov 2010, 11:46
door q-tec
Als je eens vlug kijkt zie je dat ze enkele 10 tallen klanten hebben (unif leuven en andere grote bedrijven)
enkel voor bedrijven voor zover ik zie.
Re: ISP Destiny
Geplaatst: 04 nov 2010, 12:01
door ubremoved_539
Staat inderdaad "B2B" op hun homepage... business to business dus... niet voor consumenten (heeft Destiny trouwens geen relatie met het ter ziele gegane E-leven of hoe noemde die ook al weer).
Re: ISP Destiny
Geplaatst: 04 nov 2010, 12:54
door Roygenz
Yep, indertijd zouden ze e-leven hebben overgenomen. Ze doen idd enkel B2B en concurreren blijkbaar stevig tegen belgacom Explore. 't ziet er allesinds allemaal wel mooi uit..

Re: ISP Destiny
Geplaatst: 04 nov 2010, 13:20
door meon
Ik zie hier presentaties van Destiny op een bureau liggen... hmzz... Snuffelen is zo onbeleefd zeker?

Re: ISP Destiny
Geplaatst: 04 nov 2010, 13:41
door Ken
meon schreef:Ik zie hier presentaties van Destiny op een bureau liggen... hmzz... Snuffelen is zo onbeleefd zeker?

TRUE!

Heb je zien kijken!
Re: ISP Destiny
Geplaatst: 04 nov 2010, 19:30
door Roygenz
hehe

Ze zijn allesinds serieus op pad om oa de belgacom explore klanten binnen te halen.
Re: ISP Destiny
Geplaatst: 06 nov 2010, 13:30
door Studenteninternet
Destiny (= zelfde mensen als Benesol) heeft inderdaad het vroegere E-Leven overgenomen.
Gelukkig is het management en de kwaliteit niet vergelijkbaar met het vroegere e-leven.
Wij hebben een 50-tal locaties voorzien van lijnen van destiny en zijn daar uiterst tevreden over!
Idem dito wat betreft de staff, steeds een snelle oplossing als er zich eens een probleem stelt.
Niks dan lof over Destiny wat mij betreft.
Mvg
Yves
Re: ISP Destiny
Geplaatst: 06 nov 2010, 14:23
door jorgo
Zou je wat details kunnen geven over die lijnen?
Bv up - en downloadsnelheid, volume, prijs, gebruikte technologie enz.
Re: ISP Destiny
Geplaatst: 06 nov 2010, 14:56
door iceke
Wast dat van niet die gast van seniorennet ?
Re: ISP Destiny
Geplaatst: 06 nov 2010, 15:28
door Roygenz
Jorgo, ze werken met gebundelde sdsl's tot 100Mbit (symmetrisch), ook zouden ze VDSL2 kunnen aanbieden op hun eigen netwerk. Ze leveren ook eigen fiber! De CEO van destiny is't ons allemaal persoonlijk even komen uitleggen, dat zie ik bij belgacom nog niet gebeuren

Re: ISP Destiny
Geplaatst: 06 nov 2010, 18:07
door jorgo
Is SDSL niet beperkt tot 2Mbit per lijn? Dan zou je dus al >5 koperdraden moeten bundelen om tot redelijke snelheden te komen?
Heb je soms nog een powerpoint van die uitleg? Of kan je nog wat zaken van die presentatie navertellen? Klinkt allemaal heel interessant.
Re: ISP Destiny
Geplaatst: 06 nov 2010, 18:19
door krisken
jorgo schreef:Is SDSL niet beperkt tot 2Mbit per lijn? Dan zou je dus al >5 koperdraden moeten bundelen om tot redelijke snelheden te komen?
Heb je soms nog een powerpoint van die uitleg? Of kan je nog wat zaken van die presentatie navertellen? Klinkt allemaal heel interessant.
Klopt volgens wikipedia :
http://nl.wikipedia.org/wiki/SDSL
Zou dus ook graag eens meer horen hierover?
Re: ISP Destiny
Geplaatst: 08 nov 2010, 09:46
door destinynv
Beste,
Onze technologie is gebaseerd op Ethernet in the first Mile en TC-PAM 32 Modulatie. Dit in combinatie met Cross Talk Cancellation maakt het ons mogelijk om op langere afstanden veel grotere snelheden te leveren.
We hebben nu reeds verschillende klanten die een symmetrische gegarandeerde snelheid genieten van 100Mbit/s en meer over koperdraden en dit om dus zonder te hoeven investeren in dure glasvezel.
Destiny is een BRUO gelicenceerde operator en gebruikt dus enkel de koperdraden van Belgacom. We hebben eigen apparatuur in de centrale's van Belgacom.
Met vriendelijke groeten,
Samuel De Wever
Re: ISP Destiny
Geplaatst: 02 apr 2011, 11:10
door lithion
De topic is al een beetje verouderd, maar hierbij toch mijn ervaring. We hebben enkele VDSL2 lijntjes en de support zit wel goed. Er was een lijntje down, gebeld naar de helpdesk en er werd daar meteen opgenomen. Ticket aangemaakt en 5min later al telefoon van iemand die meer technisch aangelegd was. Toen het probleem opgelost was belden ze nog terug om dit te melden.