Ik zit met een klein probleempje in office 2010(64bit win7)
In outlook2010 worden PDF' bijlage wel weergegeven als voorbeeld, maar ik kan ze niet afdrukken. Ook kan ik ze niet openen in adobe reader(laatste versie) wanneer ik er op dubbelklik. Andere bijllagen werken perfect. Iemand een oplossing ?
Outlook2010 PDF's
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Enige foutmelding ?
- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
- Bedankt: 624 keer
Geen foutmeldingen, als ik op de bijlage tik gaat deze open in het voorbeeldvenster, dubbelklikken doet niks(zou moeten openen in adobe reader) Als ik snel afdrukken tik, gebeurt er niks. Als ik afdrukken tik, wordt de mail afgedrukt, niet de bijlage.
Office documenten en foto's werken gewoon wel goed..
Pdf opslaan werkt wel, daarna kan ik deze openen in adobe reader en afdrukken .
Office documenten en foto's werken gewoon wel goed..
Pdf opslaan werkt wel, daarna kan ik deze openen in adobe reader en afdrukken .
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Wat me op zich ook normaal lijkt (maar ik gebruik ook geen previews, zet dat steeds af).iceke schreef:Als ik afdrukken tik, wordt de mail afgedrukt, niet de bijlage.
Inline foto's zijn een onderdeel van een mail... trouwens als het niet over inline attachments gaat, maar over normale attachments, zou hij ze dan allemaal moeten afdrukken of zo ?iceke schreef:Office documenten en foto's werken gewoon wel goed..
- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
- Bedankt: 624 keer
Op een ander pc werkt dit gewoon wel (afdrukken van een pdf uit het voorbeeldvenster).
Foto's als bijlage open je gewoon ook in dat zelfde voorbeeldvenster en die kan ik gewoon afdrukken, dan krijg ik wel een afdrukmenu.
Foto's als bijlage open je gewoon ook in dat zelfde voorbeeldvenster en die kan ik gewoon afdrukken, dan krijg ik wel een afdrukmenu.