telenet vaste telefonie vraagjes

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
dommelgebruiker
Premium Member
Premium Member
Berichten: 677
Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

hallo,

5 dagen geleden vroeg ik aan telenet een vaste telefoonlijn....
ik moest deze zelf activeren via mijn telenet(self starter)
telkens als ik deze wil activeren krijg ik een foutmelding van telenet dat het tijdelijk niet mogelijk is....
al 4 dagen bel ik daarvoor naar telenet.... daar zeiden ze me even geduld... maar het lukt nog steeds niet....
heb ondertussen al zin voor die lijn terug op te zeggen lol.....

iemand die nog zo'n prob heeft?
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3675
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 263 keer
Bedankt: 104 keer
Provider

Had je telefonie bij Belgacom ? anders moeten zij eerst uw tel nr vrijgeven
omdat dit hier in een topic staat van belgacom telefonie terwijl je het hebt over telenet
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”