Mobistar Klantenzone (on)betrouwbaarheid

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gesloten
pussyfooter
Plus Member
Plus Member
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 dec 2007, 00:14
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 30 keer
Provider

Goed bezig daar bij Mobistar. Ik log vandaag voor de eerste keer na lange tijd in op de Klantenzone (particulier) en wat blijkt, ik krijg de gegevens/facturen te zien van een derde partij (een vennootschap).
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ik denk dat je zoiets best zo snel mogelijk aan hen meldt.
pussyfooter
Plus Member
Plus Member
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 dec 2007, 00:14
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 30 keer
Provider

Lord Utopia schreef:Ik denk dat je zoiets best zo snel mogelijk aan hen meldt.
Heb zonet naar de klantendienst gebeld. De sitiutie was moeilijk uit te leggen, maar we zijn er toch uitgeraakt. Persoon ging het doorgeven aan de technische dienst. Ik ben eens benieuwd of men snel actie gaat ondernemen.
suiker
Plus Member
Plus Member
Berichten: 127
Lid geworden op: 16 feb 2010, 18:15

Doe geen moeite. Mobistar internet zuigt. :bang:
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1022 keer
Bedankt: 296 keer

suiker schreef:Doe geen moeite. Mobistar internet zuigt. :bang:
je zit hier in het telefonie forum... totaal irrelevante post dus.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

suiker schreef:Doe geen moeite. Mobistar internet zuigt. :bang:
??
In de meer dan 9maanden ik mobistar heb hebben ze mss 2 keertje plat gelegen en voor de rest werkte alles heel goed bij mij.
Ge kunt ze kussen
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

suiker schreef:Doe geen moeite. Mobistar internet zuigt. :bang:
Wanneer gaan de mods eindelijk eens iets doen aan deze figuur die hier al zeker onder 5 verschillende nicks geregistreerd is? Dit is dezelfde persoon als koekie, fustigateur, monopolie, ontevredenmobistar, ... :bang:
Telkens als men erachter komt dat hij het is registreert hij gewoon opnieuw onder een andere naam. Straks begint hij nog zoals op usenet zichzelf gelijk te geven onder verschillende namen...
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

KK schreef:
suiker schreef:Doe geen moeite. Mobistar internet zuigt. :bang:
Wanneer gaan de mods eindelijk eens iets doen aan deze figuur die hier al zeker onder 5 verschillende nicks geregistreerd is? Dit is dezelfde persoon als koekie, fustigateur, monopolie, ontevredenmobistar, ... :bang:
Telkens als men erachter komt dat hij het is registreert hij gewoon opnieuw onder een andere naam. Straks begint hij nog zoals op usenet zichzelf gelijk te geven onder verschillende namen...
Em kent er alles niks van want mobistar behoort zowat tot het beste netwerk, niet het beste 3G das voor proximus maar ze liggen bij mobistar echt wel weinig plat mee alles dus dat mobistar zuigt slaat werkelijk nergens op.
Ge kunt ze kussen
LaserJet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 01 dec 2008, 18:52
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 28 keer

Akkoord: Mobistar zuigt :)

Heb het 2 jaar, vorig jaar lag het regelmatig plat. Steeds livebox resetten, al die zever.
Dit jaar is het al wat beter, maar nog steeds, heel erg veel problemen. Telefonie problemen, internet uit, dan ligt het meestal aan de centrale van Gent.

Mobistar op uwe gsm is natuurlijk wel goed, maar voor internet slaan ze op niks.

edit: Voor ALLE DUIDELIJKHEID: Ik ben niet die kerel met die 5 name of wa is da gezever daar. :beerchug:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Wie problemen heeft, moet daarmee korte metten maken. Ik heb dat ook gedaan. Bij mij zijn er ook om de zoveel tijd disconnects, op de meest onaangename momenten. Eind deze maand stap ik over. ;)
LaserJet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 01 dec 2008, 18:52
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 28 keer

Ik had eind december m'n contract terug verlengd, waarom? Der waren geen goedkopere aanbiedingen toen.
Dus ik moet nog steeds 6 maand verder met Mobistar.
Yeuy!!
Is er een manier om kosteloos op te zeggen.
suiker
Plus Member
Plus Member
Berichten: 127
Lid geworden op: 16 feb 2010, 18:15

KK schreef:
suiker schreef:Doe geen moeite. Mobistar internet zuigt. :bang:
Wanneer gaan de mods eindelijk eens iets doen aan deze figuur die hier al zeker onder 5 verschillende nicks geregistreerd is? Dit is dezelfde persoon als koekie, fustigateur, monopolie, ontevredenmobistar, ... :bang:
Telkens als men erachter komt dat hij het is registreert hij gewoon opnieuw onder een andere naam. Straks begint hij nog zoals op usenet zichzelf gelijk te geven onder verschillende namen...

Hou het on topic. Uithuilen kan je op mama 's schoot.
Gebruikersavatar
PumbaaH
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 879
Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 15 keer
Contacteer:

suiker, misschien kan je beter zelf gaan uithuilen op mama's schoot ipv off topic te gaan en zo'n opmerking te maken terwijl in dit geval kk gelijk heeft.

Ik merk zelf ook problemen met de klantenzone. Niet zozeer dat ik verkeerde dingen te zien krijg, maar wel de sloomheid waarbij de klantenzone werkt of gewoonweg niet werkt. Soms raak je er gewoonweg niet op.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Inderdaad. Het werkt heel sloom, maar uiteindelijk komt het er wel. Maar verschillende links geven wel gewoon een witte pagina, zoals Internet Everywher activeren/deactiveren, de datavolume meter voor mijn adsl aansluiting die weer allesbehalve werkt. Bijvoorbeeld: hij toont het verbruik in MB (35 MB bv,) of hij toont het verbruik NIET maar enkel van maanden geleden.
LaserJet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 01 dec 2008, 18:52
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 28 keer

Yep Lord dat probleem is hier ook, maar na 5x refreshen soms lukt het wel. :banana: :banana: :banana:

Ik ga straks nog eens bellen voor Max16 , vorige keer lukte het niet, nu wel hopelijk.
suiker
Plus Member
Plus Member
Berichten: 127
Lid geworden op: 16 feb 2010, 18:15

PumbaaH schreef:suiker, misschien kan je beter zelf gaan uithuilen op mama's schoot ipv off topic te gaan en zo'n opmerking te maken terwijl in dit geval kk gelijk heeft.

Ik merk zelf ook problemen met de klantenzone. Niet zozeer dat ik verkeerde dingen te zien krijg, maar wel de sloomheid waarbij de klantenzone werkt of gewoonweg niet werkt. Soms raak je er gewoonweg niet op.
Ik ken de klantenzone van Mobistar. Het is nog steeds een even grote ramp als 5 jaar geleden. Mobistar zuigt! En die website is een compleet doolhof. Man man ... wat een amateuristisch gedoe. Belgacom is al niet beter.
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1236
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Proficiat suiker, je wordt de derde user in mijn blocklist. :thumbs:
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15162
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1682 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Genoeg ad hominem. Closed.
Gesloten

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”