Mobistar Klantenzone (on)betrouwbaarheid
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 30 keer
Goed bezig daar bij Mobistar. Ik log vandaag voor de eerste keer na lange tijd in op de Klantenzone (particulier) en wat blijkt, ik krijg de gegevens/facturen te zien van een derde partij (een vennootschap).
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ik denk dat je zoiets best zo snel mogelijk aan hen meldt.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 30 keer
Heb zonet naar de klantendienst gebeld. De sitiutie was moeilijk uit te leggen, maar we zijn er toch uitgeraakt. Persoon ging het doorgeven aan de technische dienst. Ik ben eens benieuwd of men snel actie gaat ondernemen.Lord Utopia schreef:Ik denk dat je zoiets best zo snel mogelijk aan hen meldt.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1022 keer
- Bedankt: 296 keer
je zit hier in het telefonie forum... totaal irrelevante post dus.suiker schreef:Doe geen moeite. Mobistar internet zuigt.
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
??suiker schreef:Doe geen moeite. Mobistar internet zuigt.
In de meer dan 9maanden ik mobistar heb hebben ze mss 2 keertje plat gelegen en voor de rest werkte alles heel goed bij mij.
Ge kunt ze kussen
Wanneer gaan de mods eindelijk eens iets doen aan deze figuur die hier al zeker onder 5 verschillende nicks geregistreerd is? Dit is dezelfde persoon als koekie, fustigateur, monopolie, ontevredenmobistar, ...suiker schreef:Doe geen moeite. Mobistar internet zuigt.

Telkens als men erachter komt dat hij het is registreert hij gewoon opnieuw onder een andere naam. Straks begint hij nog zoals op usenet zichzelf gelijk te geven onder verschillende namen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Em kent er alles niks van want mobistar behoort zowat tot het beste netwerk, niet het beste 3G das voor proximus maar ze liggen bij mobistar echt wel weinig plat mee alles dus dat mobistar zuigt slaat werkelijk nergens op.KK schreef:Wanneer gaan de mods eindelijk eens iets doen aan deze figuur die hier al zeker onder 5 verschillende nicks geregistreerd is? Dit is dezelfde persoon als koekie, fustigateur, monopolie, ontevredenmobistar, ...suiker schreef:Doe geen moeite. Mobistar internet zuigt.
Telkens als men erachter komt dat hij het is registreert hij gewoon opnieuw onder een andere naam. Straks begint hij nog zoals op usenet zichzelf gelijk te geven onder verschillende namen...
Ge kunt ze kussen
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 28 keer
Akkoord: Mobistar zuigt 
Heb het 2 jaar, vorig jaar lag het regelmatig plat. Steeds livebox resetten, al die zever.
Dit jaar is het al wat beter, maar nog steeds, heel erg veel problemen. Telefonie problemen, internet uit, dan ligt het meestal aan de centrale van Gent.
Mobistar op uwe gsm is natuurlijk wel goed, maar voor internet slaan ze op niks.
edit: Voor ALLE DUIDELIJKHEID: Ik ben niet die kerel met die 5 name of wa is da gezever daar.

Heb het 2 jaar, vorig jaar lag het regelmatig plat. Steeds livebox resetten, al die zever.
Dit jaar is het al wat beter, maar nog steeds, heel erg veel problemen. Telefonie problemen, internet uit, dan ligt het meestal aan de centrale van Gent.
Mobistar op uwe gsm is natuurlijk wel goed, maar voor internet slaan ze op niks.
edit: Voor ALLE DUIDELIJKHEID: Ik ben niet die kerel met die 5 name of wa is da gezever daar.

-
- Erelid
Wie problemen heeft, moet daarmee korte metten maken. Ik heb dat ook gedaan. Bij mij zijn er ook om de zoveel tijd disconnects, op de meest onaangename momenten. Eind deze maand stap ik over. 

-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 28 keer
Ik had eind december m'n contract terug verlengd, waarom? Der waren geen goedkopere aanbiedingen toen.
Dus ik moet nog steeds 6 maand verder met Mobistar.
Yeuy!!
Is er een manier om kosteloos op te zeggen.
Dus ik moet nog steeds 6 maand verder met Mobistar.
Yeuy!!
Is er een manier om kosteloos op te zeggen.
KK schreef:Wanneer gaan de mods eindelijk eens iets doen aan deze figuur die hier al zeker onder 5 verschillende nicks geregistreerd is? Dit is dezelfde persoon als koekie, fustigateur, monopolie, ontevredenmobistar, ...suiker schreef:Doe geen moeite. Mobistar internet zuigt.
Hou het on topic. Uithuilen kan je op mama 's schoot.
- PumbaaH
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
suiker, misschien kan je beter zelf gaan uithuilen op mama's schoot ipv off topic te gaan en zo'n opmerking te maken terwijl in dit geval kk gelijk heeft.
Ik merk zelf ook problemen met de klantenzone. Niet zozeer dat ik verkeerde dingen te zien krijg, maar wel de sloomheid waarbij de klantenzone werkt of gewoonweg niet werkt. Soms raak je er gewoonweg niet op.
Ik merk zelf ook problemen met de klantenzone. Niet zozeer dat ik verkeerde dingen te zien krijg, maar wel de sloomheid waarbij de klantenzone werkt of gewoonweg niet werkt. Soms raak je er gewoonweg niet op.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
-
- Erelid
Inderdaad. Het werkt heel sloom, maar uiteindelijk komt het er wel. Maar verschillende links geven wel gewoon een witte pagina, zoals Internet Everywher activeren/deactiveren, de datavolume meter voor mijn adsl aansluiting die weer allesbehalve werkt. Bijvoorbeeld: hij toont het verbruik in MB (35 MB bv,) of hij toont het verbruik NIET maar enkel van maanden geleden.
Ik ken de klantenzone van Mobistar. Het is nog steeds een even grote ramp als 5 jaar geleden. Mobistar zuigt! En die website is een compleet doolhof. Man man ... wat een amateuristisch gedoe. Belgacom is al niet beter.PumbaaH schreef:suiker, misschien kan je beter zelf gaan uithuilen op mama's schoot ipv off topic te gaan en zo'n opmerking te maken terwijl in dit geval kk gelijk heeft.