Probleem met mijn GSM nummer
Geplaatst: 01 jul 2010, 21:03
Hoi,
Even héél kort de situatie schetsen:
Sinds 05/2010 ben ik van Belgacom One (Combo vaste lijn + gsm) overgeschakeld naar Mobile Vikings.
In die tijd ben ik vrijwel geheel onbereikbaar geweest. Eerst af en toe en dan frequenter, en nu constant.
Toen het af en toe was kregen de mensen volgende boodschap: "The number you have dialled is currently not available, please try again later"
Ik heb toen contact opgenomen met MV en zij op hun beurt met Base. Er kon niets gevonden worden en na héél véél heen en weer gebel en gemail heb ik beslist naar een andere provider uit te wijken. In de hoop dat het probleem zich zou oplossen.
Vandaag is mijn nieuw abbo (Mobistar) geactiveerd en guess what! Het probleem doet zich nog steeds voor. Telkens ze (mijn vrouw, baas, bazin, klanten, ...) mij proberen te bellen krijgen ze nu deze melding: "The number you have dialled could not be recognised".
Ik heb de indruk dat het enkel proximusklanten zijn die mij niet kunnen bereiken, hoewel 1 van mijn vrienden proximusklant is en die mij wel steeds heeft kunnen bereiken.
Wat moet ik nu doen? Alles staat terug op factory settings op mijn Iphone, dus daaraan kan het niet liggen. Er was trouwens geen enkele instelling veranderd sinds mijn overstap van Belgacom naar MV...
Help! Dit kost mij véél geld (zelfstandige)
Even héél kort de situatie schetsen:
Sinds 05/2010 ben ik van Belgacom One (Combo vaste lijn + gsm) overgeschakeld naar Mobile Vikings.
In die tijd ben ik vrijwel geheel onbereikbaar geweest. Eerst af en toe en dan frequenter, en nu constant.
Toen het af en toe was kregen de mensen volgende boodschap: "The number you have dialled is currently not available, please try again later"
Ik heb toen contact opgenomen met MV en zij op hun beurt met Base. Er kon niets gevonden worden en na héél véél heen en weer gebel en gemail heb ik beslist naar een andere provider uit te wijken. In de hoop dat het probleem zich zou oplossen.
Vandaag is mijn nieuw abbo (Mobistar) geactiveerd en guess what! Het probleem doet zich nog steeds voor. Telkens ze (mijn vrouw, baas, bazin, klanten, ...) mij proberen te bellen krijgen ze nu deze melding: "The number you have dialled could not be recognised".
Ik heb de indruk dat het enkel proximusklanten zijn die mij niet kunnen bereiken, hoewel 1 van mijn vrienden proximusklant is en die mij wel steeds heeft kunnen bereiken.
Wat moet ik nu doen? Alles staat terug op factory settings op mijn Iphone, dus daaraan kan het niet liggen. Er was trouwens geen enkele instelling veranderd sinds mijn overstap van Belgacom naar MV...
Help! Dit kost mij véél geld (zelfstandige)