Pagina 1 van 1

dommel opzegmogelijkheden

Geplaatst: 19 jun 2010, 16:57
door dommeluser2000
Hallo,

Ik ben nu 3 maanden geleden overgeschakeld van dommel cityconnect lite naar cityline(met telefoon)
Ik ben hier echter niet tevreden van....
kan ik dit abonnement bij dommel op 1 of andere manier kosteloos opzeggen? zijn er tussenpoortjes ofzo?
er zijn al mensen die me gezget hadden dat ik dommel moest melden dat ik verhuisde naar het buitenland en dat ik dan kosteloos kon opzeggen?
bij een overschakeling van abonnement is dat dan een nieuw jaarcontract?
op de dommel plesk staat er bij mijn accountgegevens :status : the adsl signal is installed and operational since 16/09/2009
kan ik deze dan vanaf 16 /09/2010 opzeggen?

groetjes,

Re: dommel opzegmogelijkheden

Geplaatst: 19 jun 2010, 17:31
door tonym
Nagenoeg alle telecom contracten zijn (op enkele uitzonderingen na) voor 12 maand afgesloten.
Je kan dus bij de verjaardag dit contract opzeggen mits je dit een maand vooruit notifieert aan uw ISP.

Re: dommel opzegmogelijkheden

Geplaatst: 22 jun 2010, 09:32
door rmag
Welke zijn de problemen met Cityline? Op beide telefoonaansluitingen (Fon1 en Fon2) ?
Al eens een ander toestel geprobeerd?