Pagina 1 van 1

geen sms mobile vikings

Geplaatst: 02 jun 2010, 20:55
door dazz
ik heb sinds kort een mobile vikings sim kaart en sindsdien kan mijn vriendin (proximus) geen sms'jes van mij ontvangen.
Andere mensen ontvangen mijn sms'jes wel en zij ontvangt er ook van andere mensen. Bellen naar elkaar is ook geen probleem en ik ontvang ook haar sms'jes

We hebben al getest met 2 andere gsm's, ik heb zelfs al een nieuwe simkaart van Mobile Vikings gekregen maar geen verandering.

Iemand soms nog een idee?

Re: geen sms mobile vikings

Geplaatst: 02 jun 2010, 21:41
door q-tec
enkel naar haare proximus?

Re: geen sms mobile vikings

Geplaatst: 02 jun 2010, 21:46
door dazz
net een paar dingen getest en blijkbaar ontvangt geen enkele proximus mijn sms'jes.

Re: geen sms mobile vikings

Geplaatst: 02 jun 2010, 21:58
door q-tec
en van welke provider kom je?

Re: geen sms mobile vikings

Geplaatst: 02 jun 2010, 21:59
door dazz
mobistar

Re: geen sms mobile vikings

Geplaatst: 02 jun 2010, 22:14
door q-tec
vroeger bij dommel voip was het ook zo maar dit is pas na een hele tijd in orde gekomen voor je naar telenet kon bellen, dit ligt normaal niet in de hand van mv maar bel hen eens en zeg dat het enkkel smsen is naar proximus => zij moeten dan proximus contacteren want ik denk persoonlijk dat daar de fout zit.

Re: geen sms mobile vikings

Geplaatst: 03 jun 2010, 01:28
door krisken
Denk dat je voor deze zaken beter contact opneemt met MV zelf :-)

Re: geen sms mobile vikings

Geplaatst: 03 jun 2010, 02:37
door ChelloExtremer
heb net even getest, werkt hier OK (mv-to-prox) ... dus is specifiek probleem met jouw nummer, waarschijnlijk door ergens een probleem bij het porteren van jouw mobi* nummer.

Re: geen sms mobile vikings

Geplaatst: 03 jun 2010, 07:23
door dazz
je heb ik al gedaan, ze zijn mee een oplossing aan het zoeken. Ik dacht laat ik het hier ook even zette, misschien dat er iemand een oplossing kende.

Re: geen sms mobile vikings

Geplaatst: 03 jun 2010, 20:24
door Rke
Dit is heel zeker een routeringsprobleem na een port-in.
Best contact opnemen met klantendienst van MV en dit doorgeven. Is iets dat binnen een paar uur op te lossen is :wink: