Pagina 1 van 1

Waneer geeft telenet emailadres vrij bij opzegging abo ?

Geplaatst: 31 mei 2010, 15:38
door Desam
Ik gebruikte meer dan 10 jaar lang [email protected] , heb dan mijn abo opgezegd omdat ik bij vriendin ging wonen.
Deze had ook reeds telenet , maak daarnet bij haar nieuwe gebruiker aan en geef dan mijn oud e-mailadres in , doch ik krijg een foutboodschap dat deze reeds bestaat.
Abo is 2 dagen gestopt dus niemand heeft deze naam denk ik , ook als ik een mailtje stuur krijg ik een fout :
Final-Recipient: rfc822;[email protected]
Action: failed
Status: 5.1.1
Diagnostic-Code: smtp;550 5.1.1 Recipient address rejected: User Unknown

Ikzelf kan nog op mijn telenet maar omdat mijn abo opgezegd is heb ik in het menu daar bijna geen opties . Weet iemand hoelang het duurt eer een e-mailadres vrijgegeven wordt ?

Re: Waneer geeft telenet emailadres vrij bij opzegging abo ?

Geplaatst: 31 mei 2010, 15:44
door ubremoved_983
6 maanden

Re: Waneer geeft telenet emailadres vrij bij opzegging abo ?

Geplaatst: 31 mei 2010, 16:15
door Maglor
En zoals zo vaak reeds gezegd: opteer best niet voor een adres van je provider. Zo bespaar je jezelf dergelijke problemen wanneer je van provider verandert.

Neem een gratis gmail adres en je problemen zijn van de baan. Koppel dit dan eventueel aan een persoonlijke domeinnaam (<25€/jaar ben je reeds gesetteld).

Re: Waneer geeft telenet emailadres vrij bij opzegging abo ?

Geplaatst: 31 mei 2010, 17:48
door philippe_d
Desam schreef:Ik gebruikte meer dan 10 jaar lang [email protected] , heb dan mijn abo opgezegd omdat ik bij vriendin ging wonen.
Misschien had je jouw e-mail "alias" moeten schrappen voor je het abo opgezegd had. Dan was deze alias niet meer in gebruik, en kon je die op de andere account terug aanmaken.
Misschien kan/wil de helpdesk de account wel overzetten.
Philippe.

Re: Waneer geeft telenet emailadres vrij bij opzegging abo ?

Geplaatst: 01 jun 2010, 23:12
door ubremoved_539
Desam schreef:Weet iemand hoelang het duurt eer een e-mailadres vrijgegeven wordt ?
Neem gewoon contact op met de helpdesk... zij kunnen dit meteen terug vrijgeven.