Waneer geeft telenet emailadres vrij bij opzegging abo ?
Geplaatst: 31 mei 2010, 15:38
Ik gebruikte meer dan 10 jaar lang [email protected] , heb dan mijn abo opgezegd omdat ik bij vriendin ging wonen.
Deze had ook reeds telenet , maak daarnet bij haar nieuwe gebruiker aan en geef dan mijn oud e-mailadres in , doch ik krijg een foutboodschap dat deze reeds bestaat.
Abo is 2 dagen gestopt dus niemand heeft deze naam denk ik , ook als ik een mailtje stuur krijg ik een fout :
Final-Recipient: rfc822;[email protected]
Action: failed
Status: 5.1.1
Diagnostic-Code: smtp;550 5.1.1 Recipient address rejected: User Unknown
Ikzelf kan nog op mijn telenet maar omdat mijn abo opgezegd is heb ik in het menu daar bijna geen opties . Weet iemand hoelang het duurt eer een e-mailadres vrijgegeven wordt ?
Deze had ook reeds telenet , maak daarnet bij haar nieuwe gebruiker aan en geef dan mijn oud e-mailadres in , doch ik krijg een foutboodschap dat deze reeds bestaat.
Abo is 2 dagen gestopt dus niemand heeft deze naam denk ik , ook als ik een mailtje stuur krijg ik een fout :
Final-Recipient: rfc822;[email protected]
Action: failed
Status: 5.1.1
Diagnostic-Code: smtp;550 5.1.1 Recipient address rejected: User Unknown
Ikzelf kan nog op mijn telenet maar omdat mijn abo opgezegd is heb ik in het menu daar bijna geen opties . Weet iemand hoelang het duurt eer een e-mailadres vrijgegeven wordt ?