Pagina 1 van 1

automatic reload opzegbaar ?

Geplaatst: 17 apr 2010, 21:38
door MarkDM
Onze dochter heeft Pay&Go Generation. 6 maanden geleden hebben we ons laten overhalen tot een automatic reload. Elke maand 15 euro, maar de eerste 7 maand gratis (promo van toen ).
We moesten dan wel een contract van 24 maanden aangaan. Maw we kunnen niet weg bij Proximus. Dat willen we ook niet.

Ondertussen is haar belkrediet gestegen tot boven de 100 €. Ze belt immers bijna nooit. Alleen de gratis smsjes gebruikt ze.

Kunnen we nu nog afstappen van die automatic reload ? We zouden dan de opgestapelde belwaarde kunnen opsouperen.
In het formulier dat we destijds ondertekenden staan helemaal geen details. Het is een aankruislijst voor alle soorten tarieven en promo's. Bij Proximus vind ik er ook niet veel details over.

Re: automatic reload opzegbaar ?

Geplaatst: 17 apr 2010, 23:16
door proximusboyke
je kan enkel overstappen op een abo maar daar betaal je ook 15€ per maand om gratis te smsen.
je lan vroegtijdig opzeggen omdat de algemene voorwaarden wijzigen bij een generation.
Om gratis te smsen moet je zowieso herladen dus hoe je draait of keert betaal je iedere maand een bepaald bedrag of je kan niet gratis smsen

Wijziging Generation ?

Geplaatst: 18 apr 2010, 09:40
door MarkDM
Dat gratis sms-sen is niet nodig: we zouden het opgestapelde belkrediet hiervoor gebruiken.

Wat is veranderd aan Generation ? En tot wanneer kunnen we opzeggen ?

gr,
Mark

Re: Wijziging Generation ?

Geplaatst: 18 apr 2010, 12:01
door MarkDM
MarkDM schreef:Wat is veranderd aan Generation ? En tot wanneer kunnen we opzeggen ?
Ik heb het antwoord intussen gezien op de voorpagina van Userbase.

Met dank voor de tip !

Mark