fout video m.website Samsung Star S5230

Hier kan je het hebben over vragen rond mobiele en vaste (smart)phones
Plaats reactie
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Als ik video wil opvragen op m.deredactie.be krijg ik na buffering de melding: niet ondersteunde media-indeling of bit-snelheid te hoog.

Kan ik met een Samsung Star S5230 per difinitie zoiets niet doen, of dit is dit een foute instelling of iets met het netwerk? :oops:
tx
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

vraag dan maar ook aan VRT gesteld:

antwoord:
Onze mobiele video wordt aangeboden in een formaat dat niet compatibel is met de Star S5230. Dit heeft niets te maken met het gebruikte netwerk.
Concreet voor de Samsung Star S5230: om onze video's aan te maken gebruiken wij een H264 codec, terwijl de multimedia player van dit toestel enkel H263 aankan.

Het probleem is dat we wel tien verschillende versies nodig zouden hebben van alle video’s om alle toestellen optimaal te bedienen. Dat is niet haalbaar, het duurt te lang en is te duur.
Als we de grootste gemene deler tussen alle toestellen nemen, is de kwaliteit van de video dan weer (te) laag. Zeker gebruikers van veel voorkomende top toestellen (genre iPhone) zijn intussen beter gewend.

Daarom hebben wij geopteerd voor een compromis: elke video wordt aangeboden in twee versies. De website selecteert automatisch de meest geschikte versie voor het type toestel in kwestie. Op deze manier kunnen we meer dan 95% van onze bezoekers bedienen.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Net antwoord vind ik :thumbs: , al helpt het natuurlijk niet...
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”