Pagina 1 van 1

Te veel betaald krijg je niet terug

Geplaatst: 24 maa 2010, 17:17
door liger
Abonnement opgezegd en bevestiging gekregen. Aangezien abbo is midden maand opgezegd en ik heb tot einde maand betaald heb ik een mail verstuurd met vraag voor terugstorting te veel betaald. Geen reactie

Vandaag gebeld. Blijkt dat het "onmogelijk" is omdat bedrag "te klein" is. Goed bezig dxadsl.

Ik stuur laatste keer mail en zien wat er dan gebeurd :nono:

Re: Te veel betaald krijg je niet terug

Geplaatst: 24 maa 2010, 19:16
door cptKangaroo
Euh, is het bij dxadsl geen maand opzegtermijn zoals bij andere ISPs? Misschien hebben zij jou een cadeau van 2 weken gegeven.

Re: Te veel betaald krijg je niet terug

Geplaatst: 24 maa 2010, 22:14
door driesve
Bij het aanmaken van een abonnement moest ik mijn eerste maand bij dxadsl niet volledig betalen.

Dat ze de laatste maand volledig aanrekenen, daar vrees ik al voor. Uiteindelijk verliezen ze u sowieso als klant, alleen gaat ge nu waarschijnlijk minder snel terugkomen...

Re: Te veel betaald krijg je niet terug

Geplaatst: 24 maa 2010, 23:43
door liger
cptKangaroo schreef:Euh, is het bij dxadsl geen maand opzegtermijn zoals bij andere ISPs? Misschien hebben zij jou een cadeau van 2 weken gegeven.
mijn opzeg heb ik dus al in februari verstuurd
en dit was hun bevestiging (natuurlijk niet uit naam van dxadsl, zoals veel dingen)
Geachte ,

Klantennummer: SPBXXX
Betreft: opzegging Full ADSL/Academic Broadband ADSL



We hebben uw aanvraag voor de beКindiging van uw Full ADSL of Academic Broadband ADSL-abonnement behandeld.

Uw abonnement wordt stopgezet op 18/03/2010. Gelieve rekening te houden met de minimum contractduur en met 1 maand vooropzeg, zoals vermeld in onze Algemene Voorwaarden.

Met vriendelijke groeten,

Full Telecom & Academic Broadband Klantendienst

Re: Te veel betaald krijg je niet terug

Geplaatst: 25 maa 2010, 01:31
door MRC101
Ik heb net dezelfde mail gehad (datum 31/03).
Mijn opzegbrief heb ik opgestuurd op 26/02 met als annulatie datum 31/03, diezelfde dag nog voor de zekerheid domiciliering gestopt (heb al zo'n dingen meegemaakt toen ik van Scarlet (Tiscali) naar Academicbrodband ging). Maar zoals ik wel verwacht had is er geen nieuwe factuur aangemaakt de 15de.

Re: Te veel betaald krijg je niet terug

Geplaatst: 25 maa 2010, 03:37
door cptKangaroo
Mogelijk kijken ze (net als EDPnet) naar de factuurmaanden ipv de kalendermaanden? Dus een laatste maand gaat pas in bij de volgende factuurmaand.

De administratie rond een creditnota zal hen ook wel wat tijd=geld kosten dus ik begrijp beide standpunten (Belgacom geeft bijvoorbeeld wel een creditnota). Ik weet niet of het een troost is, maar ik wou nog gauw €10 aan kortingspunten verzilveren op mijn laatste factuur van Tele2 doch ze stonden er niet bij en ik denk dat ik die ook mag vergeten.