Weepee activatie probleem (opgelost)
Geplaatst: 28 feb 2010, 14:01
Ik heb zojuist een account aangemaakt en heb 2x geprobeerd deze te activeren zonder succes.
Als ik het nummer bel (070/66.04.03) dan krijg ik een korte biep te horen en voor de rest niets.
De eerste keer heb ik mijn activeringscode ingetikt en krreeg nog niets te horen en dan heb ik opgehangen.
De tweede keer heb ik de activeringscode ingetikt gevolgd door een # (ook zonder resultaat).
Mijn account is nog altijd niet geactiveerd.
Ik heb gebeld via VoIP (homeconnect Dommel), kan dit het probleem zijn?
Edit: topic titel gewijzigd naar "opgelost"
Als ik het nummer bel (070/66.04.03) dan krijg ik een korte biep te horen en voor de rest niets.
De eerste keer heb ik mijn activeringscode ingetikt en krreeg nog niets te horen en dan heb ik opgehangen.
De tweede keer heb ik de activeringscode ingetikt gevolgd door een # (ook zonder resultaat).
Mijn account is nog altijd niet geactiveerd.
Ik heb gebeld via VoIP (homeconnect Dommel), kan dit het probleem zijn?
Edit: topic titel gewijzigd naar "opgelost"