Pagina 1 van 1

Weepee activatie probleem (opgelost)

Geplaatst: 28 feb 2010, 14:01
door BBB
Ik heb zojuist een account aangemaakt en heb 2x geprobeerd deze te activeren zonder succes.
Als ik het nummer bel (070/66.04.03) dan krijg ik een korte biep te horen en voor de rest niets.
De eerste keer heb ik mijn activeringscode ingetikt en krreeg nog niets te horen en dan heb ik opgehangen.
De tweede keer heb ik de activeringscode ingetikt gevolgd door een # (ook zonder resultaat).
Mijn account is nog altijd niet geactiveerd.

Ik heb gebeld via VoIP (homeconnect Dommel), kan dit het probleem zijn?

Edit: topic titel gewijzigd naar "opgelost"

Re: Weepee activatie probleem

Geplaatst: 28 feb 2010, 14:02
door VOiD
Normaal gezien krijg je eerst een vrouwelijke (robot) stem te horen die je vraagt om je code in te geven. Probeer eens via een andere lijn of GSM.

Re: Weepee activatie probleem

Geplaatst: 28 feb 2010, 14:20
door BBB
VOiD schreef:Normaal gezien krijg je eerst een vrouwelijke (robot) stem te horen die je vraagt om je code in te geven. Probeer eens via een andere lijn of GSM.
Met GSM identiek hetzelfde probleem.
Heb nu al 3x gebeld, ik heb ook een mailtje gestuurd.

Re: Weepee activatie probleem

Geplaatst: 28 feb 2010, 15:04
door meon
Je bent al de 2e die een dergelijk probleem meldt...
Laat je weten als je antwoord krijgt van weepee?

Re: Weepee activatie probleem

Geplaatst: 28 feb 2010, 15:18
door BBB
meon schreef:Je bent al de 2e die een dergelijk probleem meldt...
Laat je weten als je antwoord krijgt van weepee?
Ik heb juist reactie gekregen van WeePee (had eigenlijk pas na het weekend reactie verwacht).
Ze gaan voor mij activeren, zodra ik meer info heb zal ik het hier posten.

Re: Weepee activatie probleem

Geplaatst: 28 feb 2010, 15:29
door BBB
Ik kan ondertussen inloggen.
Snelle service, nu kan ik is testen en als alles goed verloopt nummer laten overzetten.