Pagina 1 van 1
pay&go + mobiel internet
Geplaatst: 09 jan 2010, 17:21
door Edward Valckx
Op
http://customer.proximus.be/nl/Mobile_I ... ernet.html vond ik een overzicht van "Internet op smartphone".
Klopt het dat "Tarief Internet On GSM gebaseerd op het volume bij gebruik in België" en "Internet On GSM-tariefplannen bij gebruik in België" enkel beschikbaar zijn voor abonnementen, en niet voor pay-and-go? Voor dit tweede zou ik het eventueel nog begrijpen, maar voor het eerste?
Ik heb de helpdesk gebeld, maar ik had de indruk dat ze het zelf niet goed wist...
Op de "MyProximus/MyPay&Go" site kan ik dit niet instellen.
Alvast bedankt!
Re: pay&go + mobiel internet
Geplaatst: 18 jan 2010, 11:15
door theduvelking
Nie voor 't een of 't ander, maar zijt ge nie beter om met zulke vragen naar de klantendienst van proximus te bellen? Tegen den tijd da ge da hier gepost hebt had ge het al geweten.
Re: pay&go + mobiel internet
Geplaatst: 18 jan 2010, 11:35
door Razornord
theduvelking schreef:Nie voor 't een of 't ander, maar zijt ge nie beter om met zulke vragen naar de klantendienst van proximus te bellen? Tegen den tijd da ge da hier gepost hebt had ge het al geweten.
Is zo'n reactie nu echt nodig? Als iemand die vraag hier wilt stellen, kan dat toch geen probleem zijn?
Re: pay&go + mobiel internet
Geplaatst: 18 jan 2010, 12:32
door Goztow
Nodig misschien niet, maar misschien wel pertinent.
Re: pay&go + mobiel internet
Geplaatst: 18 jan 2010, 12:51
door FunkStar
Persoonlijk vind ik die reactie ook niet nodig maar ik weet van mezelf dat ik ook soms zwaar uit de hoek kan komen, dit is daarvoor niet altijd slecht bedoeld.
Voor alle operators is het mogelijk mobiel internet via prepaid aan te bieden, maar het is gewoon niet winstgevend voor hen.
Pre-paid op = geen mobiel internet
Abbo = blijf maar facturen OLE!

Re: pay&go + mobiel internet
Geplaatst: 18 jan 2010, 13:38
door cloink
Zowat alle MVNO's bij Base bieden mobiel internet aan i.c.m. pre-paid. Bij Proximus moet je voorlopig niet wezen voor een betaalbare oplossing...
Re: pay&go + mobiel internet
Geplaatst: 20 jan 2010, 10:33
door Edward Valckx
theduvelking schreef:Nie voor 't een of 't ander, maar zijt ge nie beter om met zulke vragen naar de klantendienst van proximus te bellen?
In plaats van hier zo'n belerende reactie in half dialect te schrijven, had je die tijd beter gebruikt om mijn bericht goed te lezen. Ik heb wel degelijk de klantendienst gebeld (dat staat hierboven toch duidelijk te lezen, of zie je dat niet?), en die juffrouw zei aarzelend dat het niet ging. Daarom vroeg ik hier even of er mensen waren die wél zo'n formule hebben.
Maar als vragen stellen hier al niet meer evident is (zelf moderator Goztow vindt dit)... dat moeten ze hun regels maar aanpassen.
theduvelking schreef:Tegen den tijd da ge da hier gepost hebt had ge het al geweten.
Wat zijn we weer vriendelijk. Ik niet dat je al ooit naar de helpdesk gebeld hebt... doe het eens, en probeer eens iemand sneller aan de lijn te krijgen dan dat je hier een reactie kan posten!
Re: pay&go + mobiel internet
Geplaatst: 20 jan 2010, 10:48
door Astralon
Edward Valckx schreef:Maar als vragen stellen hier al niet meer evident is (zelf moderator Goztow vindt dit)... dat moeten ze hun regels maar aanpassen.
Heb ik al een paar keer proberen aanhalen maar om één of andere duistere reden ziet de crew dit niet

.
Re: pay&go + mobiel internet
Geplaatst: 20 jan 2010, 11:22
door meon
Ik ben het er ook mee eens dat ik liever op dit (of misschien wel een ander gespecialiseerd forum -- afhankelijk van het onderwerp) een vraag stel dan te bellen naar 'de bron'. Ik heb al meer dan eens eens een onvolledig of fout antwoord gehad van zo'n callcenter en dan vind ik de sociale controle van antwoorden op een forum toch betrouwbaarder. Vooral ook omdat je de kans krijgt om een antwoord te evalueren en je daarna daar op door kan gaan - in tegenstelling tot waar je bij een callcenter al je vragen in 1x moet afvuren...
Trouwens, Edward zegt toch dat ie de vraag gesteld heeft aan helpdesk?
Dus wat mij betreft bad mojo toegewenst aan alle doem-antwoorden van hierboven! ...
Re: pay&go + mobiel internet
Geplaatst: 20 jan 2010, 16:44
door Goztow
Moderator Goztow excuseert zich voor het overlezen van het originele "ik heb de helpdesk al gebeld". Ik had dit inderdaad niet gezien. de eerste opmerking was dus inderdaad niet pertinent in dit geval, maar is het vaak wel in andere soortgelijke topics. Mijn excuses dus.