Pagina 1 van 1

Belgian Telecom problemen

Geplaatst: 19 dec 2009, 19:22
door satsurfer
ganse dag 18.12
PPPoE error: Timeout.
18.12.09 18:30:55 Internet connection cleared.

vrijdag 18.12.09 18:31:23 Internet connection established successfully. IP address: 78.24.124.45, DNS server: 213.200.89.89 and 213.200.90.90, Gateway: 78.24.124.1, Broadband PoP: BAS-GEN-01-9C074020500487

zaterdag 19.12.09 17:46:49 Internet telephony with 38 via www.belgiantelecom-sip.be failed. Reason for error: Not Found (404)

iemand zelfde problemen bij Mobistar?

indruk dat het telkens op een vrijdag start de problemen.....
2de keer dit jaar dacht ik......

Re: Belgian Telecom problemen

Geplaatst: 19 dec 2009, 21:20
door Lord Utopia
Geen problemen hier.

Re: Belgian Telecom problemen

Geplaatst: 25 jan 2010, 16:25
door satsurfer
't is nu de moment om eens adsl2+ beschikbaarheid aan te kaarten, Braindamage/LordUtopia/...?
dure gsm-prijzen BeMobile....
downloadlimiet?
uploadsnelheid prehistorisch....

Beste heer *****,

We willen er altijd ervoor zorgen dat alle klanten tevreden zijn met de diensten van Belgian Telecom en we zijn zeer geïnteresseerd in de bevindingen van onze klanten over onze inspanningen. We vroegen ons af of u een goed en snel antwoord heeft gekregen van onze klantenservice? Bent u tevreden over de diensten van Belgian Telecom? Hoe vindt u de website van Belgian Telecom en Mybtc?

Mogen we u vragen om ook eventuele andere opmerkingen te vermelden.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groeten,

Belgian Telecom

Re: Belgian Telecom problemen

Geplaatst: 25 jan 2010, 16:36
door Lord Utopia
Krijgen enkel klanten die mail? Anders wil ik wel eens mijn bevindingen mailen naar hen.

Re: Belgian Telecom problemen

Geplaatst: 25 jan 2010, 17:23
door satsurfer
Lord Utopia schreef:Krijgen enkel klanten die mail? Anders wil ik wel eens mijn bevindingen mailen naar hen.
ik dacht dat jij ook klant was....ik denk enkel klanten....stond toch op mijn persoonlijke naam.....

Re: Belgian Telecom problemen

Geplaatst: 25 jan 2010, 17:29
door Lord Utopia
satsurfer schreef:
Lord Utopia schreef:Krijgen enkel klanten die mail? Anders wil ik wel eens mijn bevindingen mailen naar hen.
ik dacht dat jij ook klant was....ik denk enkel klanten....stond toch op mijn persoonlijke naam.....
Neen. Heb Mobistar ADSL & mobiel internet, en Proximus voor GSM.
'k zal ze hier straks mooi opsommen.

Re: Belgian Telecom problemen

Geplaatst: 27 jan 2010, 00:08
door Braindamage
Ik ben eigenlijk zeer tevreden over BTC.
De download limiet is misschien wat weinig, maar valt wel mee.
Dat Adsl2+ nog niet beschikbaar is hier, en blijkbaar ook bij jou, is niet hun fout hé.
En de upload snelheid is inderdaad weinig, maar dat ligt toch ook niet echt aan hen dacht ik?

Ik vind de lijn stabiel, heb nog geen dag zonder internet gezeten in het jaar dat ik bij hen ben. En er zijn geen merkbare snelheidsproblemen.

Re: Belgian Telecom problemen

Geplaatst: 27 jan 2010, 00:10
door Lord Utopia
Braindamage schreef:Ik ben eigenlijk zeer tevreden over BTC.
De download limiet is misschien wat weinig, maar valt wel mee.
Dat Adsl2+ nog niet beschikbaar is hier, en blijkbaar ook bij jou, is niet hun fout hé.
En de upload snelheid is inderdaad weinig, maar dat ligt toch ook niet echt aan hen dacht ik?

Ik vind de lijn stabiel, heb nog geen dag zonder internet gezeten in het jaar dat ik bij hen ben. En er zijn geen merkbare snelheidsproblemen.
Dat hangt allemaal af van de keuzes die je maakt als provider (en natuurlijk van hoe groot je portefeuille is). Ze kunnen misschien beter overschakelen op iets anders, ipv diensten van Mobistar te herverkopen.

Re: Belgian Telecom problemen

Geplaatst: 31 jan 2010, 22:58
door satsurfer
vandaag (in de namiddag geprobeerd) raak ik maar af en toe verbonden met mijn internet via btc....

zelfs mijn router is dan niet toegankelijk....

'DNS server reageert niet' is de foutmelding :twisted:

zelfde problemen bij Mobistar vandaag?

Re: Belgian Telecom problemen

Geplaatst: 31 jan 2010, 23:04
door Lord Utopia
Nope. Geen problemen gezien. Ik gebruik Open DNS.

Re: Belgian Telecom problemen

Geplaatst: 03 feb 2010, 16:36
door satsurfer
Lord Utopia schreef:Nope. Geen problemen gezien. Ik gebruik Open DNS.
maandag geen problemen meer....aan wie ligt dit dan? moet je dit instellen in uw router? :oops:

Re: Belgian Telecom problemen

Geplaatst: 03 feb 2010, 18:58
door Lord Utopia
satsurfer schreef:
Lord Utopia schreef:Nope. Geen problemen gezien. Ik gebruik Open DNS.
maandag geen problemen meer....aan wie ligt dit dan? moet je dit instellen in uw router? :oops:
Je kan dat. Maar ik gebruik de modem/router van Mobistar, en daar kun je redelijk weinig in aanpassen. :(

Ik pas alles aan in mijn computer.

Re: Belgian Telecom problemen

Geplaatst: 03 feb 2010, 19:08
door Dfrog
satsurfer, nog geen tijd om uw conclusies te trekken?

Re: Belgian Telecom problemen

Geplaatst: 03 feb 2010, 19:35
door satsurfer
Dfrog schreef:satsurfer, nog geen tijd om uw conclusies te trekken?
Ha Dfrog, long time no see...
ben jij al niet veranderd van isp (mobistar) voor nieuwe actie, of is uw contract nog niet ten einde.... :wink:

:-D ik wacht tot gebruikers hier positieve ervaringen van edpnet voip mededelen
+ moeten ze mij toch een aanvaardbare DL geven (als het ook maar 12 Mbit is moet ik toch niet overstappen?)
neem ik vdsl, dan moet ik andere modem, en ik hou zo van fritzboxen :beerchug:
heb hier bbox2 vdsl in kast, maar haat dat ding
't is juust, van edpnet moet je hun modem gebruiken bij vdsl :-(

oei, mijn 7270 heeft toch vdsl zie ik op internet? :banana:
DECT-Basisstation is geintegreerd, Breedband via ADSL, ADSL2+ en VDSL

Re: Belgian Telecom problemen

Geplaatst: 04 feb 2010, 08:30
door Dfrog
satsurfer schreef:
Dfrog schreef:satsurfer, nog geen tijd om uw conclusies te trekken?
Ha Dfrog, long time no see...
ben jij al niet veranderd van isp (mobistar) voor nieuwe actie, of is uw contract nog niet ten einde.... :wink:
Mijn internet- en belcenten zijn nog goed besteed momenteel :thumbs:

Re: Belgian Telecom problemen

Geplaatst: 04 feb 2010, 13:11
door satsurfer
Dfrog schreef:Mijn internet- en belcenten zijn nog goed besteed momenteel :thumbs:
de mijne ook hoor
43 €/maand (adsl+tlf 24/24 + mob->fix) + 1,67 €/maand MedionMobile sms/mob>mob + 0,84 € wederhelft :beerchug:

Re: Belgian Telecom problemen

Geplaatst: 04 feb 2010, 21:25
door satsurfer
vanavond weer hetzelfde 20 min. geen connectie...
chrome
Fout 105 (net: ERR_NAME_NOT_RESOLVED) De server is niet gevonden
************
IE
DNS server reageert niet

04.02.10 21:16:02 Internet connection established successfully. IP address: 78.24.***.**, DNS server: 213.200.**.** and 213.200.**.**, Gateway: 78.24.***.*, Broadband PoP: BAS-GEN-01-9C0740205*****
04.02.10 21:15:52 Internet connection cleared.
04.02.10 21:15:52 PPPoE error: Timeout.
04.02.10 21:15:45 DSL is available (DSL synchronization exists with 6144/384 Kbit/s).
04.02.10 21:15:38 DSL synchronization starting (training).
04.02.10 21:09:04 Internet connection cleared.
04.02.10 21:09:04 DSL not responding (no DSL synchronization).
04.02.10 21:07:03 Internet connection established successfully. IP address: 78.24.***.**, DNS server: 213.200.**.** and 213.200.**.**, Gateway: 78.24.***.*, Broadband PoP: BAS-GEN-01-9C0740205*****

Ze drijven mij in de armen van een andere ISP :-)

Re: Belgian Telecom problemen

Geplaatst: 19 feb 2010, 10:17
door satsurfer
vandaag terug BTC problemen....

ik bel mijn thuisnr.:
"De persoon op 7**** is niet bereikbaar", normaal krijg ik mijn mailbox, als internet plat ligt, nu niets....

Bellen naar de helpdesk: idem

5 min. wachten, je ben de 2de klant, "De wachttijd bedraagt op dit minuut 1 minuut"...., schakelt door, en dan bezettoon, oproep beëindigd....

3 X voorgehad.....

als edpnet voip openstelt voor nieuwe klanten, of ik kan dommel cityconnect krijgen (regio Brugge), ben ik weg!