Pagina 1 van 1

'Alle episodes' opnemen?

Geplaatst: 05 nov 2009, 08:16
door The Conquer
Van verschillende series wens ik 'alle episodes' op te nemen.
Ik merk echter op dat van sommige kanalen, waarop herhalingen getoond worden op een ander tijdstip, deze ook worden opgenomen. Hoe kan ik dit voorkomen?

Re: 'Alle episodes' opnemen?

Geplaatst: 05 nov 2009, 09:41
door ubremoved_539
The Conquer schreef:Hoe kan ik dit voorkomen?
Door als de zoveelste persoon bij TN te gaan zeuren dat ze hun EPG deftig moeten maken (en heruitzendingen een ander ID geven).

Re: 'Alle episodes' opnemen?

Geplaatst: 05 nov 2009, 09:51
door The Conquer
OK, zal ik doen!

Re: 'Alle episodes' opnemen?

Geplaatst: 05 nov 2009, 12:13
door BMaster
Daar heb ik ook al op gevloekt zie. Via welke weg ga je best bij TN zeuren daarover?

Re: 'Alle episodes' opnemen?

Geplaatst: 05 nov 2009, 12:20
door ubremoved_539
BMaster schreef:Daar heb ik ook al op gevloekt zie. Via welke weg ga je best bij TN zeuren daarover?
Via welke weg... tja, als ze niet luisteren maakt dat niet veel uit.

Best bellen naar 015/66.66.66 en dienst kwaliteitsopvolging vragen... moeilijk te bereiken.

Re: 'Alle episodes' opnemen?

Geplaatst: 05 nov 2009, 16:33
door The Conquer
Even denken over een mooie tekst hierover en op m'n blog posten. Dergelijke reklame zien ze niet graag...
En uiteraard dan het linkje doormailen naar hen :twisted:

Re: 'Alle episodes' opnemen?

Geplaatst: 05 nov 2009, 16:57
door ubremoved_539
The Conquer schreef:Dergelijke reklame zien ze niet graag...
Het probleem is trouwens al jaren gekend en wordt regelmatig terug opnieuw gepost op Digitalcafe.be (TN forum)

Re: 'Alle episodes' opnemen?

Geplaatst: 05 nov 2009, 18:29
door BMaster
Ik had een tijdje geleden nog een ander probleem met het opnemen van 'alle episodes'. Een bepaalde reeks op discovery channel had ik ingesteld om altijd opgenomen te worden. Plots merk ik dat de laatste aflevering ontbreekt. Blijkbaar was mijn instelling verdwenen. Het terug instellen ging niet, ik kon enkel nog kiezen voor "enkel deze aflevering" en niet meer voor alle afleveringen. De dag erna kon ik het wel terug instellen zoals ik wou. Ik ben programmeur van beroep, maar als ik software zou opleveren die op dezelfde manier werkt of zo irritant traag is, ik zou al lang m'n C4 gekregen hebben!

Re: 'Alle episodes' opnemen?

Geplaatst: 06 nov 2009, 07:31
door The Conquer

Re: 'Alle episodes' opnemen?

Geplaatst: 06 nov 2009, 12:13
door devilkin
BMaster schreef:Ik had een tijdje geleden nog een ander probleem met het opnemen van 'alle episodes'. Een bepaalde reeks op discovery channel had ik ingesteld om altijd opgenomen te worden. Plots merk ik dat de laatste aflevering ontbreekt. Blijkbaar was mijn instelling verdwenen. Het terug instellen ging niet, ik kon enkel nog kiezen voor "enkel deze aflevering" en niet meer voor alle afleveringen. De dag erna kon ik het wel terug instellen zoals ik wou. Ik ben programmeur van beroep, maar als ik software zou opleveren die op dezelfde manier werkt of zo irritant traag is, ik zou al lang m'n C4 gekregen hebben!
Kompleet OT: Gij hebt nog nooit met Indiers gewerkt zeker? ;)

Re: 'Alle episodes' opnemen?

Geplaatst: 06 nov 2009, 13:15
door ubremoved_539
devilkin schreef:Kompleet OT: Gij hebt nog nooit met Indiers gewerkt zeker? ;)
Yeps... iedere dag... do you understand... yesss :roll:

Re: 'Alle episodes' opnemen?

Geplaatst: 06 nov 2009, 14:53
door BMaster
devilkin schreef: Kompleet OT: Gij hebt nog nooit met Indiers gewerkt zeker? ;)
Nope, maar ik kan me er iets bij voorstellen :)

Re: 'Alle episodes' opnemen?

Geplaatst: 23 nov 2009, 17:13
door BMaster
The Conquer schreef:Om te starten al http://www.telenet.be/nl/onlinesupport/ ... _info.page ingevuld :bdaysmile:
Man, wat een klucht. Hoe een bedrijf van dat formaat zich zoiets kan permiteren, daar kan ik echt niet bij!!

Op 5 november heb ik ook zo'n webform ingevuld. Ik heb toen een bericht teruggehad met een referentienummer, maar sindsdien natuurlijk niets meer gehoord. Ik wou zonet eens horen naar de stand van zaken in verband met mijn "referentienummer", dus doe reply op hun mail, maar die mail is verstuurd vanop [email protected], dus antwoorden gaat niet. Dan maar mijn antwoord naar [email protected], maar dan krijg ik een mail terug dat ik de webform moet gebruiken op http://www.telenet.be/nl/klantendienst/contact. Dus ik klik op die link, maar de site doet het niet: "De verbinding werd geherinitialiseerd. De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.". Geweldig goed bezig daar...

Re: 'Alle episodes' opnemen?

Geplaatst: 23 nov 2009, 20:28
door The Conquer
Vreemd inderdaad, ze antwoorden enkel als ze een antwoord hebben.
Ik vulde die dag het formulier 2 keer in, 1 over telefonie, 1 over dit.
1 werd beantwoord, de 2de niet.

Re: 'Alle episodes' opnemen?

Geplaatst: 24 nov 2009, 10:16
door ubremoved_539
BMaster schreef:
The Conquer schreef:Man, wat een klucht. Hoe een bedrijf van dat formaat zich zoiets kan permiteren, daar kan ik echt niet bij!!
Nochtans zijn ze in de overtuiging dat ze service leveren hoor :lol:

Re: 'Alle episodes' opnemen?

Geplaatst: 08 dec 2009, 19:50
door BMaster
Ik verschoot mezelf vanmiddag een ongeluk: Telenet belde over de mails die ik gestuurd heb!

Ze geven toe dat het overbodig is dat bij het opnemen van alle episodes ook de herhalingen worden opgenomen, maar het klonk niet alsof er echt gepland is om er iets aan te doen. Ze ging het wel "doorgeven". Ze vermelde er terloops ook bij dat het probleem zich ook bij Sara voordeed. Volgens mij was dat iets dat niet gepland was om te zeggen, maar ik vond het wel grappig.

Het andere probleem dat ik in m'n mails aanhaalde, de trage digicorder, zou volgens haar komen omdat mijn digicorder niet de laatste software versie zou hebben. Oplossing: op de Ok en de Back knop tegelijk duwen, dan wordt de laatste software geïnstalleerd. Ik ga dat straks eens proberen, maar heb er niet echt vertrouwen in...

Re: 'Alle episodes' opnemen?

Geplaatst: 08 dec 2009, 20:35
door ubremoved_539
BMaster schreef:maar het klonk niet alsof er echt gepland is om er iets aan te doen. Ze ging het wel "doorgeven".
Tja, en dan hoor je van tijd tot tijd het typische; "we zijn duurder want we leveren service" :roll:
BMaster schreef:Het andere probleem dat ik in m'n mails aanhaalde, de trage digicorder, zou volgens haar komen omdat mijn digicorder niet de laatste software versie zou hebben. Oplossing: op de Ok en de Back knop tegelijk duwen, dan wordt de laatste software geïnstalleerd.
Nonsens... maar ondertussen ben jij toch weeral even in de waan :lol:

Re: 'Alle episodes' opnemen?

Geplaatst: 08 dec 2009, 21:50
door BMaster
r2504 schreef:
BMaster schreef:Het andere probleem dat ik in m'n mails aanhaalde, de trage digicorder, zou volgens haar komen omdat mijn digicorder niet de laatste software versie zou hebben. Oplossing: op de Ok en de Back knop tegelijk duwen, dan wordt de laatste software geïnstalleerd.
Nonsens... maar ondertussen ben jij toch weeral even in de waan :lol:
In de waan is veel gezegd. Als ze me bellen terwijl ik op 't werk zit, kan ik niets nakijken of uitproberen, dus dan zeg ik hen maar dat ik het zou proberen. Maar in elk geval: die ok+back combinatie doet niets, en de software is up to date zegt m'n digicorder. Morgen maar eens een vriendelijk mailtje terugsturen dus.

Re: 'Alle episodes' opnemen?

Geplaatst: 09 dec 2009, 00:01
door ubremoved_539
BMaster schreef:In de waan is veel gezegd. Als ze me bellen terwijl ik op 't werk zit, kan ik niets nakijken of uitproberen, dus dan zeg ik hen maar dat ik het zou proberen.
Maar je moet wederom over de drempel om hen opnieuw te contacteren via het compleet onvriendelijke webformulier.